COVID-19 har tvunget os alle til at nytænke måden, vi arbejder på.
Både arbejdsgivere og medarbejdere er nødt til at ændre arbejdsmetoder for at imødegå udfordringen – og print er et vigtigt element i denne udviklingsproces.
Stigningen i hjemmearbejde har tvunget virksomhederne til at tænke alternativt i forhold til printerløsninger – især omkring behovet for at gøre det nemt for medarbejderne at printe, uanset hvor de befinder sig.
Når virksomhederne overvejer, hvad de kan gøre for at støtte medarbejderne i disse udfordrende tider, er udstyr, der gør det muligt at arbejde hjemmefra og har nem integration til det private netværk, afgørende, hvis det skal være til gavn for både medarbejderne og virksomheden.
Så hvis du har ansvaret for indkøb af virksomhedens IT-udstyr, kan du stille dig selv følgende spørgsmål: ”Hvilke fem ting skal jeg have med i overvejelserne ved køb af printere til medarbejdernes hjemmearbejdsplads?” Læs mere.