Logpoint udnævner Gitte Hemmingsen til SVP People & Culture
Hjem VIRKSOMHED Logpoint udnævner Gitte Hemmingsen til SVP People & Culture

Logpoint udnævner Gitte Hemmingsen til SVP People & Culture

Af Redaktionen

 Logpoint har ansat Gitte Hemmingsen som SVP People & Culture.

Hemmingsen får ansvar for at sikre en sund kultur og tiltrække nye talenter i takt med, at Logpoint vokser.

Hun indtræder i ledelsesteamet og rapporterer direkte til Logpoints administrerende direktør Mikkel Drucker.

“Jeg er begejstret for at få Gitte med ombord i Logpoint. Hun kommer med nogle stærke værdier og har opnået imponerende resultater og bred erfaring som leder inden for People & Culture og HR fra både store organisationer, startups og scaleups,” siger Mikkel Drucker, administrerende direktør i Logpoint. ”Een værdidrevet og sund organisation med psykologisk tryghed, solide tilhørsforhold og feedback-kultur er afgørende for at nå vores mål om at blive en europæisk leder inden for cybersikkerhed. Her passer Gittes erfaring og faglighed perfekt, fordi hun nemt og effektivt kan navigere mellem det strategiske og operationelle niveau.”

Logpoint udnævner Gitte Hemmingsen til SVP People & Culture

Hemmingsen har mere end 20 års erfaring inden for HR og People & Culture. Hun har opnået flotte resultater inden for rekruttering, skalering og udvikling af People & Culture-strategier. Hun tiltræder Logpoint efter to år som Director of People & Culture i danske Liewood, som har skabt et internationalt livstilsbrand til børn og set hurtig vækst.

Inden da var hun seks år hos den danske SaaS-virksomhed Siteimprove som VP of Global HR. Her stod hun i spidsen for at drive stor medarbejdervækst og bygge en stærk kultur og HR-funktion op fra bunden frem mod salget til Nordic Capital. Hemmingsen har desuden arbejdet med ledelse og rådgivning inden for HR hos PwC, Alecto-Cornerstone og Moment.

“Jeg har en helt særlig passion for scaleups og teknologi og trives i krydsfeltet mellem det at skabe en sund organisation og supportere forretningens resultater,” siger Hemmingsen, Logpoint SVP People & Culture. ”Logpoint hjælper europæiske virksomheder med at forsvare sig mod cyberangreb, hvilket er et højaktuelt problem med stor indflydelse på vores samfund i dag. Derudover har Logpoint et mål om at blive anerkendt som en af de bedste arbejdspladser i Europa. Der er altså et enormt potentiale, som min erfaring passer godt til, og jeg er så glad for at blive en del af Logpoint netop nu.”

Logpoint er Europas største leverandør af Security Information & Event Management (SIEM), som indsamler sikkerhedsinformation fra hele den digitale infrastruktur og analyseres det i realtid, så mellemstore virksomheder og de eksterne serviceudbydere (MSSP’er), der servicerer kan opdage, efterforske og håndtere cyberangreb hurtigere og samtidig overholde NIS 2, GDPR og andre data- og cybersikkerhedslovgivninger.

Logpoints løsninger er bygget med europæiske lovgivninger og databeskyttelse i tankerne. For eksempel er Logpoint den eneste europæiske SIEM-leverandør med en Common Criteria EAL3+-certificering, hvilket understreger, at systemerne er robuste og klar til at håndtere nye trusler.

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>