Ny salgs- og marketingdirektør til OiSTER

Teleselskabet OiSTER har ansat Anthony Lim, 47 år, som ny salgs- og marketingdirektør.

Ny salgs- og marketingdirektør til OiSTER 1
Anthony Lim, salgs- og marketingdirektør i Oister

Anthony Lim kommer fra en stilling som marketingdirektør hos Aller Media og har tidligere haft lignende ansvarsområder hos blandt andre Discovery Networks og Call Me. I sin nye stilling får Anthony Lim det daglige ansvar for OiSTERs salgs- og marketingindsats.

”OiSTER har en solid position i markedet. De fleste danskere kan synge med på ”OiSTER for alle” og ved, at vi er bedst til prisen. Det har vi slået fast med syvtommersøm. Men vi skal ikke hvile på laurbærrene, og derfor er det nu tid til at udvide danskernes opfattelse af OiSTER, så vi kan tale om andet og mere end pris. Til at løse den opgave er jeg rigtig glad for at have fået Anthony ombord, som uden tvivl er en af landets skarpeste marketinghjerner og samtidig kender telebranchen ud og ind,” siger Jesper Bennike, der er direktør for OiSTER.

”Der er et stort potentiale i at udnytte det momentum, OiSTER har i markedet, til flytte brandet fremad. OiSTER er et online-brand, men med et ret unikt loyalitetsprogram, som gør, at vi kender vores kunder godt og kan gå i dialog med dem. Det giver nogle muligheder, som jeg glæder mig til at kigge mere ind i. Samtidig ser jeg frem til at være med til at sikre fortsat høj trivsel blandt medarbejderne og hjælpe dem til at performe, så vi sammen kan løfte OiSTER. Det er kort sagt en udfordring, jeg ikke kunne sige nej til,” siger Anthony Lim.

Anthony Lim har en diplomuddannelse i Business Administration og Marketing Management fra Copenhagen Business School. Han er opvokset i Herlev og bor i Charlottenlund.