Teleselskabet 3 lancerer i dag et nyt kommunikationsunivers til 3Familykampagnen, der bliver rullet ud i hele landet.
3Family sætter fokus på fordelene ved at samle hele familiens abonnementer hos 3. Jo flerefamiliemedlemmer – jo billigere bliver familiens abonnementer.
”Et tilbud I ikke kan sige nej til”. Det er overliggeren på kampagnen til 3Family – det nye familieunivers fra teleselskabet 3 – der lanceres over hele landet i dag. Sætningen leder unægtelig tankerne hen på Vito Corleone fra Godfather, men i den nye kampagne fra 3 er skuespillerinden Stine Stengade i front stærktledsaget af 3’s ikoniske Boston Terrier. Flankeret af fiktive familiemedlemmer bevæger hun sig glidende gennem en bokseklub, hvor næverne fyger – og øjenkontakten er intens. Det nye univers er slagkraftigt.
”Vi er ikke bange for at kommunikere med kant, det er vi kendt og anerkendt for. Det nye univers for3Family signalerer, at loyalitet betaler sig – præcis som det gør hos 3. Jo flere familiemedlemmer, der samler abonnementet hos os – jo billigere bliver det for familien som helhed”, siger Jesper Thyssen, Marketing Director hos 3.
Universet taler direkte ind i nogle af de fordele kunderne får, hvis de samler deres abonnementer med 3Family. Herunder fordele som abonnementstjek og 3LikeHome. Med abonnementstjek er familien sikret, at deres abonnementer passer til deres egentlige behov. Og med 3LikeHome har hele familien masser af data –også i udlandet. Herudover kommer en række andre produkter og tilbud, som også kommer familien til gode. Som kunde hos 3 kan man bl.a. købe mobiler og tilbehør på afbetaling – helt rente og gebyrfrit.
”Universet afspejler den virkelighed vi, som 3 ́ere, oplever hver eneste dag, nemlig at være del af en stor familie, hvor man passer på hinanden. Samme opfattelse giver vores mange loyale kunder heldigvis også udtryk for. Så første skud i kampagnen er en løsning til alle former for familier, som ønsker at spare penge og få del i de mange fordele man får som kunde hos 3 – sammen.” siger Jesper Thyssen.
Kampagnen lanceres på 3’s egne digitale kanaler, i 3Butikkerne rundt om i landet, og så vil den blive udrullet i Tv-reklamer, biografer og outdoor annoncering.
Desuden vil tilskuere og Tv-seere til FC Københavns afgørende medaljekampe i Superligaen – i dag mod Silkeborg IF – og på sidste spillerunde den 22. maj mod AaB, blive mødt af kampagnen på Parkens storskærme og bander. Det sker som led i partnerskabet ”Parken – Connected by 3”, hvor 3 bygger et sublimt netværk på FC Københavns hjemmebane der gør, at man kan dele sin oplevelse i Parken med familien og resten af Danmark i realtid.