Præsenterer en ny livsstil til en ny æra på den første virtuelle CES-messe nogensinde.
Under temaet Life is ON – Make Yourself at Home deler LG Electronics (LG) sin vision til en mere praktisk og ’connected’ livsstil ved den første helt digitale CES 2021. Til LG’s presseevent, som ses på LG’s CES 2021-hjemmeside og deres globale YouTube, redefinerer LG betydningen af ’hjem’ med en præsentation af avancerede produkter og tjenester, som er udviklet til at gøre dagligdagen lettere, mere komfortabel og roligere. Samtidig giver LG de besøgene mulighed for at udforske LG’s seneste innovationer nemt via deres skærme, bærebare computere eller mobilenheder via deres digitale udstillingsbåse.
LG’s CES presseevent havde noget for alle, inklusiv et første kig på LG’s rulbare smartphone projekt og en virtuel menneskelig influencer. LG Rollable smartphone og dens unikke skærm blev demonstreret på CES. Som de andre enheder under varemærket Explorer Project er den rulbare telefon et ”udforskende” kig på, hvad fremtiden for smartphones kan indebære. Senere på presseeventen introducerede LG den virtuelle komponist og DJ, Reah Keem, som blev endnu mere menneskelignende gennem ’deep learning’ teknologi. Reah introducerede også den nye LG CLOi robot, som benytter ultraviolet C (UV-C) lys til at rengøre områder med stor trafik som hotelværelser og restauranter.
LG’s virtuelle udstilling er inddelt i fire forskellige dele: Life in ON TV, Virtual Experience, LG SIGNATURE in Vegas og Life’s Good Studio. Life in ON TV leverer 24/7 dækning af CES 2021 med de seneste LG-nyheder samt en underholdende livstilsprogramflade. Virtual Experience tilbyder en interaktiv udstilling med fire forskellige produktzoner, hvoraf LG SIGNATURE i Vegas er en udstilling, der kombinerer Las Vegas seværdigheder med LG SIGNATUREs kunstinspirerede produkter. Besøgende i Life’s Good Studio kan nyde rolige musikalske samarbejder med nogle af musikbranchens kommende artister.
Virtual Experience TV og AV Zone er værd at besøge for de imponerende seværdigheder og den uovertrufne billedkvalitet på OLED Fall skærmen, en væg med fleksible OLED skærme som byder alle gæster velkommen. Her kan besøgende lære alt om LG OLED’s kernestyrker, ”4S” (sharp, swift, smooth og slim), gennem en unik, interaktiv præsentation som bruger ’extended reality’ (XR) og ’augmented reality’ (AR) teknologi. En 3D-avatar af tech-influenceren Linus Sebastian, vil være ved hånden som en guide og for at skabe et menneskeligt element til udstillingen ved den allerførste virtuelle CES.
Hjemmebiograf-zonen har LG MAGNIT, LG’s 163’’ storskærm med Micro LED skiltning, som giver dybere sort samt forbedret kontrast og farvegengivelse med LG’s Black Coating teknologi. Gæsterne kan fordybe sig og nyde af fordelene med Micro LED gennem indehold i realistisk XR.
Hvidevare-zonen viser hvordan et hjem kan gøres endnu mere beboeligt og hygiejnisk gennem diverse teknologier. Gæsterne kan opleve LG-innovationer, som forbedrer livet i køkkenet, stuen og vaskerummet.
LG Business Solutions udstilling indeholder avancerede forbrugerprodukter i IT-zonen. I denne sone kan besøgende opleve personlige enheder, som forbedrer produktiviteten og leverer fordybende indhold i fire virtuelle miljøer, inklusiv et hjemmekontor og et gaming-rum.
Den sidste zone er Mobile Zone, der giver mulighed for at lære LG’s seneste mobilinnovationer at kende, inklusiv den drejelige, ’dual-display’ smartphone LG WING. Tag virtuelt telefonen op for at afprøve dens funktioner som Gimbal Motion Camera og Dual Recording. Oplev den distinkte telefons unikke former og funktioner på en helt nye måde.