Med en abonnementspris på kun 39 kr. er Flexii klart en af de billigste spillere på markedet.
Det er der to grunde til. For det første inviteres nye kunder med på rejsen til at skabe den teleudbyder, de har brug for.
Det betyder også, at Flexiis platform er simpel og under udvikling.
For det andet så er Flexii et brand, hvor der er fokus på selvbetjening. Teknologien tillader, at alt kan klares hos kunderne selv online – og det er blandt andet grunden til, at prisen kan køres helt i bund.
Suzaan Saurman, Direktør hos Flexii, fortæller:
”Hos Flexii inviterer vi kunderne med på rejsen for at blive det teleselskab, der konstant udvikler og tilpasser sig i takt med vores kunders behov. Vi ønsker at skabe et teleselskab for kunderne sammen med kunderne. Her mener vi, at kunderne særligt skal involveres særligt i forretningsudvikling, så vi kan udvikle et produkt, der oprigtigt opfylder deres behov”.
Co-creation er et af de ord, der går igen. Helt praktisk betyder det, at man i Flexii vil invitere kunderne til at give os feedback om eksempelvis udvikling af den digitale platform, nye tiltag og eventuelle samarbejder.
Et mobilabonnement der vækker følelser
Ambitionen er at udvikle et mobilabonnement, der skaber en fed følelse. Den følelse man får i kroppen, når man ved, at man har gjort en god handel.
”Lanceringen af Flexii er også begyndelsen på en ny æra for fremtidens teleselskaber. Vi ønsker at skabe en innovativ legeplads, hvor målet er at møde fremtidens forbrugere der hvor, de er. Det er der behov for, hvis man som teleselskab skal turde omskrive spillereglerne og tilbyde kunderne de nytænkende løsninger flere efterspørger”, siger Suzaan Sauerman afslutningsvist.