Mobilselskabernes kundetilfredshed falder – corona har øget kundernes krav
Hjem NYHEDER Mobilselskabernes kundetilfredshed falder – corona har øget kundernes krav

Mobilselskabernes kundetilfredshed falder – corona har øget kundernes krav

Af Redaktionen

Største dyk i kundetilfredsheden for mobilbranchen i mere end 10 år

Mobilselskabernes kundetilfredshed falder – corona har øget kundernes krav

Kundetilfredshed Mobil 2020 EPSI Rating

I årets måling af kundetilfredsheden blandt mobilbranchens aktører, er tilfredsheden faldet fra 77,6 i 2019 til 75,5 i 2020. I dette års branchenstudie falder tilfredsheden med 2,1 indekspoint. Det er det største dyk i tilfredsheden, over 12 måneder, EPSI Rating har set i mere end 10 år for mobilbranchen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>