Mads Houe, 43, bliver per 1. januar ny pressechef for Telia Danmark.
Her skal han medvirke til at gøre Telias strategiske prioriteringer og digitale produkter og services endnu mere synlige i medielandskabet.
”Telia befinder sig lige nu en spændende fase, hvor vi sætter skub i udviklingen af nye digitale produkter og services inden for fx Internet of Things, der kan gøre hverdagen endnu smartere for de danske virksomheder. Samtidig har vi fortsat fokus på at fjerne såkaldte painpoints for vores kunder, så de bliver fri for bøvl og begrænsninger og fri til at få det fulde ud af vores produkter. Heri ligger der mange interessante og inspirerende historier, som vi gerne vil fortælle danskerne om”, siger Julie Nilsson, kommunikationschef for Telia Danmark.
Mads Houe er uddannet cand.comm og kommer til Telia fra en stilling som pressechef hos Codan.
”Skiftet til Telia er et skridt ind i en branche, som i dén grad former vores nutid og fremtid. Telias netværk og produkter udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark, og jeg ser frem til at blive en del af en global virksomhed, der arbejder på forkanten af den teknologiske udvikling, og som spiller en rolle i stort set alle aspekter af vores digitale virkelighed”, siger Mads Houe.