Pandora vælger TCS som central digital partner for digital transformation
Hjem NYHEDER Pandora vælger TCS som central digital partner for digital transformation

Pandora vælger TCS som central digital partner for digital transformation

Af Redaktionen

Den førende globale IT-service-, konsulent- og business solutions-virksomhed Tata Consultancy Services (TCS), er blevet valgt af Pandora som ny digital partner til at gennemføre transformationen af virksomhedens applikationer og brugerservices.

Pandora vælger TCS som central digital partner for digital transformationAftalen med TCS markerer en større milepæl for Pandoras transformation af sit globale IT-setup, der er en del af Programme NOW, virksomhedens brand relancerings- og business turnaround-plan.

Som del af aftalen vil TCS muliggøre digital transformation for Pandora igennem sin velafprøvede Machine First Delivery ModelTM(MFDM), som drives af TCS’ kognitive automatiseringssoftware: ignio . TCS vil levere en single-point-of-accountability for IT-driften som Service Integrator & Service Manager. Det sikrer, at de forskellige elementer i IT-driften er tæt knyttet til Pandoras vigtigste KPI’er. Performancemålingerne bliver styret af KPI’erne og driftens evne til at reagere og korrigere i realtid gennem MFDM.

Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg ser frem til samarbejdet med TCS:

”Vores aftale med TCS markerer en vigtig milepæl for Pandora. Nu er vores fremtidssikrede IT-setup fuldt funktionsdygtigt til at understøtte målene i Programme NOW. Og jeg er overbevist om, at TCS med sin globale skala, detailekspertise og avancerede løsninger inden for automatisering og AI vil vise sig at være et perfekt match for Pandora. ”

TCS’ landechef i Danmark Ruchikar Dalela er begejstret for det fremtidige partnerskab med Pandora:

“Jeg er stolt af, at det mest anerkendte smykkemærke i verden har valgt TCS som sin primære teknologipartner. Vi ser frem til at støtte en transformation, hvor teknologi vil gøre fleksibilitet og smidighed over for Pandora-forretningen på tværs af markeder og produkter mulig. Og vores Machine First Delivery Model™ vil muliggøre intelligent automatisering til back-office-driften. Dette vil hjælpe Pandora med at fremskynde sine transformationsinitiativer, der sigter mod at styrke kundeoplevelsen.” 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>