CISU er i fuld gang med at indføre det nye IT-system ‘Vores CISU.’
Det betyder, at det online-system, mange medlemsorganisationer kender, er lukket frem til 17. august, og at man derefter skal vænne sig til nye system og mange nye muligheder.
På cisu.dk kan man læse en række spørgsmål-svar, og herunder er en kort introduktion:
Man kan stadig logge ind
Hvis man var oprettet i CISUs gamle system, er organisationen og eventuelle partnere allerede oprettet i Vores CISU.
Gå til Vores CISU (efter 17.august).
- Tryk på ”Glemt adgangskode”.
- Indsæt hovedmail – dvs. den mailadresse, der allerede er i brug til at logge ind i CISUs gamle system.
- Tryk ”Send”
- Derefter modtager man en mail på organisationens hovedmail med et link, hvor man kan lave en ny adgangskode.
Organisations- og partneroplysninger skal opdateres inden man indsender en ansøgning
Organisationer, der var oprettet i CISUs gamle system er også oprettet i Vores CISU, men de fleste organisationsoplysninger skal skrives på ny. Det gælder både for den danske organisation og for eventuelle partnere.
Så husk at logge ind i god tid inden I planlægger at indsende en ansøgning, så I kan nå at få opdateret jeres oplysninger og blive fortrolige med systemet (dog tidligst fra den 17.august).
Generel vejledning
Gå til cisu.dk og få svar på rigtig mange spørgsmål om Vores CISU for eksempel hvordan man sender en ansøgning eller bestiller en rådgivning.
Webinar og telefonisk hotline
Mandag den 31.august kl. 15-17 afholder CISU et webinar om Vores CISU. Til seminaret gennemgår vi det nye system og vil blandt andet vise:
- -Hvordan får man adgang til systemet
- -Hvordan man kan indsende en ansøgning
- -Hvad man kan gøre via systemet fremadrettet, hvis man har eller får en bevilling