I en ny brandingkampagne vil Samsung Electronics Nordic vise, hvordan deres innovative og brede produktsortiment kan gøre folks hverdag lettere, selv de virkelig dårlige dage.
Kampagnen Make Mondays Better er udviklet sammen med BBDO Nordics.
Samsung er det innovationsdrevne firma, der er til for at gøre livet lettere, sjovere og bedre gennem smart teknologi. Det kan gælde noget så simpelt som at have en ekstra låge i lågen til det vasketøj, du glemte at lægge i maskinen, til fjernsyn, du kan have udendørs.
Samsung Electronics Nordic lancerer nu kampagnen Make Life Better, der illustrerer, hvordan Samsungs løsninger og produkter samarbejder med hinanden og kan gøre hverdagen lettere. Første del af kampagnekonceptet er kampagnefilmen Make Mondays Better, hvor Samsung ønsker at forbedre den berygtede mandag ved at fremhæve situationer, hvor Samsungs produkter kan lette morgenrutinen og give en problemfri start på ugen.
– Vi vil have flere til at forstå, hvordan du ved hjælp af Samsungs produkter kan få en bedre og lettere hverdag, uanset om det er med en mobiltelefon, et TV, et smartwatch eller et køleskab. Vi viser sjældent hele vores produktportefølje og fordelene, når produkterne interagerer med hinanden. I denne kampagne vil mandag være et symbol på det kedelige i livet, der let kan blive så meget bedre med innovative produkter, forklarer Jenny Fisher-Toivo, Marketing Director CE & Corporate hos Samsung Electronics Nordic.
Se kampagnefilmen Make Mondays Better her: https://www.youtube.com/watch?v=yhUuZcbfOJY
Brandkonceptet og ideen Make Mondays Better er udviklet af BBDO Nordics. Filmen, der vises på sociale medier i hele Norden, er produceret af produktionsselskabet Diktator.
– Kun tosser elsker mandag morgen, sådan er det. Der er endda et ord på engelsk – Mondayitis – som løst kan oversættes til mandagssyge. For mandag morgen er det ultimative billede på, når en kompliceret hverdag er værst. Vi tog udgangspunkt i netop den følelse for at vise, at hverdagen kan være lettere med Samsungs smarte gadgets. Så hvis Samsung hjælper dig med at tackle det, vil de også kunne hjælpe dig med at tackle livet, siger skaberne Rasmus Tsardakas Renhuldt og Isaac Bonnier fra BBDO Nordics.