Vista investerer 2,3 mio. kr. til at støtte små virksomheder op til jul
Hjem NYHEDER Vista investerer 2,3 mio. kr. til at støtte små lokale virksomheder op til jul

Vista investerer 2,3 mio. kr. til at støtte små lokale virksomheder op til jul

Af Redaktionen

Nyt juleinitiativ fra Vista, tidligere Vistaprint, skal støtte små virksomheder.

7.000 Vista-medarbejdere verden over får refunderet 50 USD, når de handler hos små, lokale virksomheder op til jul.

For at tilskynde sine mere end 7.000 medarbejdere verden over til at støtte små virksomheder op til jul tilbyder Vista en godtgørelse på 50 USD til alle medarbejdere, når de handler hos små virksomheder. Vista arbejder hele året rundt for at støtte små virksomheder, og denne unikke julebonus understreger, at virksomheden er den ultimative forretningspartner for små virksomheder.

Igen i år, hvor der stadig hersker usikkerhed om restriktioner og begrænsninger i forbindelse med pandemien, og forbrugerne spenderer betydeligt mere, forventes det, at den globale e-handel vil trives op til jul. Desværre betyder det også, at mange små, lokale virksomheder fortsat kæmper for at komme på ret køl.

Design- og markedsføringspartneren for små virksomheder tilbagebetaler derfor op til 50 USD til alle sine medarbejdere, når de foretager deres juleindkøb hos små, lokale virksomheder enten i de fysiske butikker eller online.

Vista investerer 2,3 mio. kr. til at støtte små virksomheder op til jul“Vi er glade og stolte over at kunne støtte små virksomheder med dette initiativ, især på dette vigtige tidspunkt af året. Vores vurdering er, at op til halvdelen af de penge, der bruges i små, lokale virksomheder, forbliver i lokalsamfundet. Når små virksomheder trives, trives lokalsamfundene også,” siger Richard Moody, direktør for Vista i Europa i Europa, og fortsætter:

“De næste par uger er afgørende for små virksomheder, og de arbejder hårdt i tiden op til jul. Vores #VistaLovesLocal-initiativ er Vista-teamets største mulighed til dato for i samlet flok at støtte små virksomheder, og vi glæder os til at se virkningen af det.”

Vista vil også sætte fokus på at støtte små virksomheder med en kampagne på sociale medier for at fremhæve virkningen af at købe lokalt. Medarbejderne opfordres også til at støtte de små virksomheder, de elsker, ved at dele dem på sociale medier med hashtaggene #LoveMyLocal og #VistaLovesLocal.

Kampagnen #LoveMyLocal på sociale medier
Udover at opfordre til at handle hos små virksomheder og bidrage til den lokale økonomi vil Vista øge synligheden af deres små partnervirksomheder via en kampagne på Instagram og Facebook, bl.a. med “way to shop small”-opslag samt indhold delt af brugerne, hvor de kan vise deres indkøbsoplevelser med hashtaggene #LoveMyLocal og/eller #VistaLovesLocal.

Forretningspartnere i hele verden
Vistas Shop Small-juleinitiativ er en del af virksomhedens bredere mission om at blive den foretrukne marketing- og designpartner for små virksomheder verden over ved at levere de materialer samt den kreative og forretningsmæssige ekspertise, som de skal bruge for at nå deres forretningsmål. Efter det succesfulde globale initiativ 99 Days of Design samt udfordringen Vista Pitch Challenge demonstrerer Shop Small-juleinitiativet virksomhedens engagement i små virksomheder over hele verden.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>