Fiberselskabet Waoo er endnu en gang – og for ottende år i træk – kåret som Danmarks bedste bredbåndsudbyder.
Ifølge undersøgelsen fra Loyalty Group er Waoo også selskabet med de mest loyale kunder.
”Jeg er utroligt stolt af det her resultat. Det betyder ikke bare, at vi har Danmarks bedste internet, men også at vi tilbyder vores kunder en service i topklasse. Det er en præstation, som alle medarbejdere i Waoo har del i,” siger adm. direktør Jørgen Stensgaard, Waoo A/S.
Loyalty Groups undersøgelse er gennemført hvert år siden 2012, og omfatter ca. 3200 internetkunder landet over. Kunderne er blevet bedt om at vurdere deres udbyder på 15 forskellige områder, f.eks. kvalitet, stabilitet, image, service m.m.
Udbyderen med den bedste overordnede loyalitet kåres som landets bedste.
”Det er en ganske bemærkelsesværdig præstation at ligge i top otte år i træk på et marked, hvor det ikke kun er produktets tekniske egenskaber men også kvaliteten af kundeservice, der er afgørende. Det er flot gået af Waoo,” siger Mikkel Korntved, adm. direktør og senior partner i Loyalty Group.
Jørgen Stensgaard mener, at Waoos bestræbelser på konstant at udvikle og forbedre sine produkter og service er med til at sikre stor kundeloyalitet. Bl.a. har Waoo lanceret en intelligent WiFi-løsning, som automatisk sikrer bedst muligt trådløs dækning overalt i hjemmet. En løsning der tidligere er kåret som bedste WiFi-produkt til private ved en international konference.
”Hele kundeoplevelsen skal være i orden, hvis man vil klare sig godt som internetudbyder. Når vi kalder os selv ’Internet som det burde være’, er det ikke kun med tanke på de suveræne tekniske egenskaber ved fiber, men også på, at vi generelt skal yde en god service, og at det skal være nemt og enkelt at bruge vores produkter,” siger Jørgen Stensgaard.