Den nye Lenovo Partner Hub markerer et vigtigt skridt i virksomhedens flerårige digitale transformationsprogram for forretningspartnere.
Lenovo Partner Hub, som lanceres i udvalgte geografiske markeder fra den 27. juli 2020, understreger Lenovos engagement i at øge samarbejdet mellem business channel-partners og Lenovos salgsteams på tværs af forretningsområder. Drevet af avanceret analyse vil den integrerede portal fungere som en ’one-stop-shop’, designet til at give forretningspartnere mulighed for at udvide med markant højere hastighed og konsistens end hidtil.
Lenovo Partner Hub, der er designet til partnere på tværs af Lenovos Intelligent Devices Groups, PC og Smart Devices (PCSD) og Data Center Group (DCG), giver én samlet indgang til de værktøjer, ressourcer og intelligente, personlige oplysninger, der er mest relevante for den enkelte partners behov, geografiske placering og historik. Det giver en sammenhængende oplevelse, der forbinder:
- Intelligent prisfastsættelse: strømlinet og integreret prisberegner med Deal Registration og New Customer Bonus / Acquisition Bonus – alt samlet ét sted
- Digital co-selling: digitale marketingaktiver, partner-klare tjenester, specialiserede programmer og fordele
- Digitale processer: realisering af effektivitet og hastighed i alle dele af salgsprocessen, fra mulighed til tilbud, ordre og særlige fordele
”Lenovo Partner Hub giver vores forretningspartnere mulighed for en forbedret oplevelse, større produktivitet og øget salgshastighed – designet til markant at fremskynde deres forretning. Den nye portal er et vidnesbyrd om Lenovos langsigtede investering i at sikre vores partneres succes og en milepæl i vores digitale transformationsrejse,” siger Jammi Tu, Senior Vice President og Chief Operating Officer, Intelligent Devices Group, Lenovo.
”Lenovo Partner Hub er endnu et eksempel på vores Channel First-strategi og er designet til at hjælpe vores partnere med at levere en bedre oplevelse til deres kunder ved at give dem indsigt, værktøjer og priser til at levere løsninger hurtigere og med større værdi,” siger Wilfredo Sotolongo, Chief Customer Officer, Lenovo Data Center Group.
Den nye hub inkluderer en personlig portal, der giver partnere mulighed for at se de materialer og informationer, der er relevante for deres forretning og specifikke roller, herunder et personaliseret salgspræstations-dashboard. Dette oversigtsværktøj giver et nu-og-her-billede af salgspræstation og KPI-sporing for forbedret synlighed og effektivitet. Derudover giver portalen personaliserede salgsoversigter, der gør det muligt at lukke tilbud hurtigere og mere effektivt. Lenovo Bid Platform er en anden funktion i Partner Hub. Den fungerer som en prisberegner for partnere, der understøtter både PCSD og DCG. I det hele taget giver Lenovo Partner Hub nem adgang til leads, produktkataloger, aftaleregistrering, aftalebeskyttelse og nye kundefordele og rabatkoder.
Lenovo er dedikeret til hele tiden at forbedre partneroplevelsen, øge produktiviteten og fremskynde salget for at optimere omsætningsvækst og rentabilitet:
- Øjeblikkelig pris for små og mellemstore virksomheder og mid-market tilbud
- Hurtigere ekspeditionstid af Deal Registration og New Customer Bonus / Acquisition Bonus-forespørgsler
- Hurtigere ekspeditionstid ved refusion
- Dramatisk reduktion i behandlingstid af reklamationer og højere grad af automatisering ved reklamationer