Teleselskabet 3 fordobler datamængden i deres abonnementer til privatkunder med et Fri Tale-abonnement inkl. 3LikeHome hen over vinteren.

3’s kunder får dobbelt op på data hele vinteren
Det sker for at imødekomme kundernes ændrede behov. Coronakrisen har nemlig sat ekstra turbo på dataforbruget blandt 3’s kunder, og 3 forventer yderligere stigning i forbruget i løbet af vinteren.
3’s kunder ligger normalt i top, når det gælder dataforbrug, men med coronakrise, nedlukning og hjemmearbejde har dataforbruget i 2020 alligevel slået alle rekorder. Derfor gav 3 hen over sommeren alle privatkunder med et Fri Tale-abonnement inkl. 3LikeHome dobbelt op på data, og nu gentager 3 succesen.
”Der er desværre udsigt til en lang coronavinter, hvor vi skal blive hjemme og i stedet mødes virtuelt. De ændrede corona-behov med mere streaming, surfing og FaceTime betyder, at dataforbruget sandsynligvis vil tage endnu et nøk opad, nøjagtigt som vi så i foråret. Derfor giver vi nu igen kunderne dobbelt op på data, så de ikke skal bekymre sig om at løbe tør,” siger Frederik Grønlund Scholten, der er Head of Marketing & Proposition hos 3.
3’s kunder har den ekstra datapulje i Fri Tale inkl. 3LikeHome-abonnementerne til rådighed fra 16. november 2020 til 15. marts 2021. Alle kunder har modtaget en mail med information om den ekstra data. Fordoblingen sker automatisk og ophører også automatisk, uden at kunderne skal gøre noget. De kan se den ekstra data i 3’s selvbetjening Mit 3 på 3.dk. Nye kunder og eksisterende kunder, som opretter Fri Tale-abonnementer inkl. 3LikeHome, modtager også tilbuddet om fordobling af den inkluderede data.