ServiceNows nye superopdatering ruster virksomheder til usikre tider
Hjem NYE PRODUKTER ServiceNows nye superopdatering ruster nu virksomheder til usikre tider

ServiceNows nye superopdatering ruster nu virksomheder til usikre tider

Af Redaktionen

ServiceNow, som er markedsførende inden for digitale workflows, præsenterer nu en ny udgave af Now! Platform, kaldet Tokyo.

Den nye udgave fokuserer på at skabe forudsætninger for, at virksomheder kan navigere i komplekse forretningsudfordringer i en tid med usikker makroøkonomi.

I løbet af de seneste to år er den digitale omstilling accelereret på globalt plan i kølvandet på pandemien, hvilket har øget efterspørgslen efter værktøjer, som både kan gøre det nemmere at gennemføre forandringer hurtigt i virksomheden på grund af ydre faktorer og ruste virksomheden til fremtiden. Samtidig påvirker flere forskellige globale faktorer makroøkonomien, hvilket skaber en situation, hvor prognoserne for den nærmeste fremtid er usikre.

Men nogle ting er sikre. Ifølge IDC’s CEO Survey 2022 oplyser 95 % af virksomhedslederne, at det er nødvendigt at drive en “digital first”-strategi, og et flertal af virksomhederne er allerede på vej til at implementere disse planer.

ServiceNow: Tokyo er skræddersyet til at forenkle og understøtte denne transformation med fuldt integrerede løsninger til automatisering af workflows, der er skabt til at hjælpe medarbejderne med at arbejde efter bedste evne og fremme innovation i stor skala.

Modernisering af workflows og processer vurderes at være en af de vigtigste faktorer for at skabe en positiv forandring. Næsten 80 % af virksomhederne i Fortune 500-indekset anvender ServiceNows forretningsplatform, og ServiceNow blev i december 2020 vurderet som den globale virksomhed med det største vækstpotentiale i Fortune’s “Future 50”-indeks.

“Platformen giver kunderne præcis det, de har brug for her og nu – nye løsninger, som skaber værdi med det samme, er nemme at implementere og anvende og hjælper dem med at gøre mere med mindre,” fortæller CJ Desai, COO i ServiceNow.

De nye funktioner i ServiceNow: Tokyo bygger på kundernes ønsker om nye værktøjer til at gøre dem mere agile og modstandsdygtige. De specialudviklede funktioner forenkler komplekse logistikkæder, automatiserer administration af aktiver og tilbyder bæredygtighedsdata af høj kvalitet.

Der fremhæves tre løsningsplatforme:

Environmental, Social, and Governance (ESG) Management er blevet udvidet med nye værktøjer, så virksomheder kan etablere og dokumentere mål og KPI’er for deres ESG-arbejde, måle resultater samt samle og validere data til evaluering i én og samme helhedsløsning. Eksempler på dette er beregning af udledning af drivhusgasser. Udviklingen af ESG-platformen sker i tæt samarbejde med en lang række partnere, herunder KPMG, DXC Technology, Fujitsu og NTT Data Corporation.

Enterprise Asset Management (EAM) automatiserer hele livscyklussen for fysiske aktiver – fra planlægning til udfasning, hvilket reducerer omkostninger, begrænser risici og forbedrer forudsætningerne for strategisk planlægning. Platformen gør det også nemmere at optimere lagerbeholdningen og maksimere udnyttelsen af eksisterende aktiver.

Formålet med Supplier Lifecycle Management (SLM) er at flytte leverandørkontakter, som traditionelt håndteres via e-mail og regneark, til moderne digitale oplevelser for at reducere omkostningerne og frigøre tid til andre opgaver.

rekruttere medarbejdere med de rette kompetencer og fastholde dem. ServiceNow: Tokyo indeholder flere nye og opgraderede tjenester, der hjælper virksomheder med at støtte medarbejdernes trivsel og optimere HR-processer. Manager Hub er en ny løsning, hvor ledere hurtigt får indsigt i teammedarbejdernes opgaver og forespørgsler. Issue Auto Resolution for Human Resources giver AI-værktøjer med naturlig sprogforståelse (NLU) for at aflaste HR-afdelingen med enklere spørgsmål og hurtigt prioritere presserende og mere komplekse sager.

“ServiceNow har spillet en vigtig rolle i vores digitale transformationsrejse, hjulpet med at identificere processer, der er modne til automatisering, afskaffe manuelle opgaver, hvor det er muligt, og skabe grundlaget for ny teknologi. Vi er glade for det potentiale, som Manager Hub rummer for vores medarbejdere, hvoraf mange sidder fast med manuelle opgaver i silobaserede systemer. Sammen med ServiceNow vil vi fortsætte med at forny os. For at fortsætte med at forbedre oplevelsen for medarbejdere, borgere og besøgende skal vi investere i automatisering, og ikke frygte det,” fortæller Susanne Hansen, kontorchef for automatisering og udvikling i Koncernservice i Københavns Kommune.

ServiceNows nye superopdatering ruster virksomheder til usikre tiderBeskyttelse af data og forretningskritiske applikationer er en prioritet for alle virksomheder. ServiceNow: Med Tokyo lanceres også ServiceNow Vault, som forenkler og strømliner sikker datahåndtering gennem kryptering, anonymisering og aktivhåndtering.

Now Platform: San Diego er på markedet fra den 21. september 2022.

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>