Salesforce, en af verdens førende virksomheder indenfor CRM, har netop opdateret deres Sales Cloud Platform.
Det betyder at virksomhederne nu kan håndtere hele processen fra markedsføring, til salg og fakturering inde fra Salesforce.
Nye tal viser at manuelle og tidskrævende opgaver som at researche på nye potentielle kunder gør, at sælgerne rent faktisk kun bruger 32% af dagen på reelt at sælge. Salesforce nye opdatering sætter derfor fornyet fokus og tilbyde bedre muligheder for at automatisere disse processer og samtidig bidrage til en strømlinet håndtering af hele salgsprocessen.
“Automatisering, integration og hastighed er afgørende for at skabe fremgangsrige virksomheder her midt i den fjerde industrielle revolution,” udtaler Adam Blitzer, EVP & GM hos Salesforce Sales Cloud. “Gennem at udvide vores Salesforce Cloud Platform med hurtigere muligheder for at finde prospekter, mere fleksible betalingsløsninger og øget intelligent marketing automation, tilbyder vi en omfattende og banebrydende platform som håndterer hele salgsprocessen – fra at finde kundeemner til selve købet.”