Fra i dag kan kunder hos teleselskabet 3 få adgang til mediehuset Allers digitale ugeblads- og magasintjeneste Pling.
Her kan 3’s kunder dykke ned i mere end 250 danske og udenlandske magasiner for kun 79 kr. om måneden og dermed spare 20 kr. i forhold til Plings normalpris.
Kunder hos teleselskabet 3 får fra i dag endnu mere indhold at vælge imellem, når Allers digitale ugeblads- og magasintjeneste Pling bliver en del af selskabets portefølje af tilvalg.
For 79 kr. om måneden kan 3’s kunder få adgang til Plings app, hvor de kan fordybe sig i mere end 250 danske og udenlandske magasiner om alt fra cykling og cigarer til mode og madlavning. Det er 20 kr. mindre end Plings normalpris.
Den nye aftale med Pling kommer kun få uger efter, at lyd- og e-bogstjenesten Saxo Premium blev budt velkommen i folden hos teleselskabet 3, hvis kunder også har mulighed for at få rabat på Bonniers magasintjeneste, Wype.
”Det er en fornøjelse, at vi allerede nu igen kan introducere et nyt tilvalg til en skarp pris, og med hundredvis af magasiner og flere på vej er Pling en stærk tilføjelse til samlingen. Vi ser løbende på at indgå partnerskaber med digitale tjenester, som er relevante for vores kunder, og det er kun en fordel, at der er flere forskellige udbydere inden for samme genre. Det giver kunderne frihed til at vælge selv,” siger David Elsass, der er direktør for 3’s privatmarked.
Pling giver adgang til Allers egne magasiner, bl.a. Billed-Bladet, Se & Hør, Femina, Ugebladet Søndag, Familie Journal, Mad & Bolig, Spis Bedre og Elle, samt internationale titler som The New Yorker, Rolling Stone, Hello! Magazine, Wired, Forbes, TIME og GQ. I Plings app er det bl.a. muligt at bogmærke favoritter, læse artikler offline og i mobiloptimeret format, samt søge på tværs af samtlige udgivelser i arkivet.