Samsung Europe samarbejder med Activision Blizzard EMEA på Embrace Your Game-kampagne
Hjem LEVERANDØRSAMSUNG Samsung Europe samarbejder med Activision Blizzard EMEA på Embrace Your Game-kampagne

Samsung Europe samarbejder med Activision Blizzard EMEA på Embrace Your Game-kampagne

Af Redaktionen

Samsung Electronics har annonceret et samarbejde med Activision Blizzard EMEA, for en markedsføringskampagne på tværs af kanaler og produkter for at vise styrken i Samsungs utrolige gaming-produkter.

Embrace Your Game-kampagnen samler brancheførende produkter og nogle af nutidens mest populære spil i et fælles markedsføringssamarbejde, som er det første af sin slags.

Kampagnen er rettet mod Samsung-gamere på tværs af 17 markeder og 44 lande. Det vil bruge nogle af Activision Blizzards mest berømte spiltitler som Crash Team Rumble, Diablo Immortal, Overwatch 2, ogWorld of Warcraft i en fuldt fordybende kreativ pakke af aktiver, der virkelig bringer verdenerne i spillene til live – uanset om du spiller på farten eller derhjemme.

Kampagnen vil være live på alle Samsungs digitale kanaler i Europa og vil markedsføre Samsungs komplette serie af spilprodukter – herunder tv, smartphones og monitors – og det er designet til alle, uanset om det er hygge-gaming eller hardcore gaming.

Opkvalificering af gamere via Samsungs Gamer Training
Samsungs Gamer Training-program, der blev afsløret som en del af Embrace Your Game-kampagnen, hjælper gamere på alle niveauer med at tage deres færdigheder til nye højder. Det fornyede indhold på Samsung Game Portal bringer samarbejdet til live og vil omfatte indsigt og ekspertinstruktion fra nogle af de bedste pro-gamere og content creators. Der vil være engagerende interaktive træningssessioner, videoworkshops og tutorials sammen med andet gaming-indhold såsom gode tips og produktanbefalinger. Gamer Training-programmet vil også have eksklusive forhåndsvisninger af Samsung-produkter og anbefalinger fra tech-skabere med den bedste nye gaming-teknologi.

Samsung Europe samarbejder med Activision Blizzard EMEA på Embrace Your Game-kampagneBenjamin Braun, marketingchef for Samsung Europe, fortæller: “Gaming-verdenen er under udvikling. Hos Samsung ønsker vi at støtte alle gamere, fra hygge-gamere til professionelle. Fra tv, skærme og mobile enheder giver Embrace Your Game alle typer gamere mulighed for at fordybe sig fuldt ud derhjemme eller på farten. Det er derfor Activision Blizzard er den ideelle samarbejdspartner for ‘Embrace Your Game’. Deres spiltitler er elsket af gamere, og med Samsungs produkter har du den ultimative gaming-oplevelse.”

Embrace Your Game er en paneuropæisk markedsføringskampagne på tværs af kanaler. Kampagnen er et trepartssamarbejde mellem Samsung og Activision Blizzard.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>