Kunder bruger tre gange så lang tid på mobilappen end hjemmesiden, og derfor er det afgørende, at brugeroplevelsen er perfekt og unik for alle kunder.
Storyblok, en af de førende udviklere inden for headless CMS, bliver nu benyttet af luksus ur-platformen CHRONEXT til at hjælpe med at omdefinere brandets kundeoplevelse gennem udvikling af en iOS-mobilapp, der gør det muligt for deres marketingfolk og udviklere at oprette unikt tilpassede brugerrejser.
I løbet af de sidste 10 år har CHRONEXT dedikeret sig til at sælge, handle og købe luksusure over hele verden som en e-handelsbutik.
Da teamet indså, at deres nuværende indholdssystem var rent webbaseret og ikke ville understøtte en mobilapp, begyndte de at søge efter et konsolløst CMS, der ville gøre det muligt for dem at levere omnichannel-brugeroplevelser.
De ønskede noget, der er let at bruge for udviklere og marketingfolk, har robuste brugeradministrationsfunktioner og fungerer som et centraliseret knudepunkt for alt deres indhold.
CHRONEXT besluttede at bruge Storyblok og var i stand til at bygge en mobilapp-prototype på kun 7 uger. Siden lanceringen er app-sessionstiderne tredoblet fra 2 minutter på deres websted til 5 minutter på deres mobilapplikation.