Jesper Juhl Brogaard tiltræder som Head of Marketing i 3 d. 1. april.
Han kommer med 13 års erfaring fra media- og digitalbureauer, der tæller ansættelser hos Mediacom, Charlie Tango og senest Lunar, hvor han har siddet som Marketing Director med ansvar for Consumer Marketing i hele Norden.
Direktør for Consumer Markets i 3, Søren Rinnov Østergaard, er glad for den nye ansættelse og ser frem til at Jesper Juhl Brogaard træder ind ad døren hos 3 i Carlsberg Byen til første arbejdsdag:
”Jesper har en stærk profil og har vist mange flotte og imponerende resultater fra brancher, hvor man som i 3 i høj grad leverer services som sit kerneprodukt. Derfor er Jesper også et rigtig godt match til rollen som Head of Marketing.”
Om Jespers rolle i 3’s marketingsafdeling tilføjer Søren Rinnov Østergaard:
”3 står et rigtigt spændende sted med mange nye muligheder i forretningen, og her får Jesper en helt afgørende rolle i at drive og udvikle vores markedsføringsindsatser. Derfor ser jeg enormt meget frem til at Jesper starter i 3, så vi kan gøre endnu flere danskere opmærksomme på vores mange spændende produkter, og styrke vores allerede velkendte brand yderligere”, siger Søren Rinnov Østergaard.
Allerede nu glæder Jesper Juhl Brogaard sig også til at skulle begynde en ny hverdag hos 3:
”Jeg glæder mig meget til at starte i rollen som marketingchef hos 3, hvor vi skal have fokus på at anvende indsigter om kunder, markedet og forretningen til at øge kundetilvæksten. 3 har i dag et stærkt fundament, så opgaven bliver at videreudvikling den stærke brand position og organisationens udfordrermentalitet.”
Jesper er 40 år gammel og bor i Solrød Strand med sin kone Kristina og to børn. På en solskinsdag kobler han gerne af ved at sætte kajakken i Køge Bugt.