Har du ikke tid til at hente dine pakker i pakkeshoppen som planlagt?
Nu gør Bring det muligt, inden pakken er ankommet, at ændre leveringen til din hjemmeadresse. Eller omvendt – hvis du ikke er hjemme, kan du sende pakken til nærmeste pakkeshop.
Nogle gange ændres planerne i sidste sekund, og så skal der være en fleksibel måde at tilpasse leveringen på. Det er grunden til, at Bring i dag lancerer sin nye tjeneste Omdirigering.
– Med den nye tjeneste bliver det med få klik muligt for dig, at omdirigere din levering fra den valgte pakkeshop til din hjemmeadresse. Det samme gælder, hvis du indser, at det bliver nemmere at hente pakken hos pakkeshoppen på vej hjem. Så er det bare at skifte, inden pakken når den valgte destination. For omdirigering til hjemmeadressen betaler du hurtigt og nemt med mobilepay, siger Robin Engstrand, chef for Bring for B2B og e-handelstjenester i Sverige, Danmark og Finland.
Efter pandemien har der været mange spekulationer om, hvordan den nye normal bliver, og selvom vi ikke rigtig er der endnu, ved vi, at den nye hverdag bliver mere hybrid for mange. Dem, der arbejder på kontor, kan være på kontoret nogle dage og andre dage hjemme. For at tilpasse sig en ny fleksibel hverdag, lancerer Bring nu den nye tjeneste. Tjenesten er tidligere blevet lanceret i Sverige, og her har de fleksible leveringer været meget værdsat.
– Vi ser, at denne tjeneste imødekommer de nye behov, der er opstået. Vi vil gerne kunne gøre hverdagen nemmere for danskerne ved at gøre det muligt hurtigt og smidigt at omdirigere deres levering til den måde, der passer dem bedst den pågældende dag, siger Robin Engstrand.