Mangler din virksomhed en professionel CRM- eller ERP-løsning?
Hjem NYHEDER Mangler din virksomhed en professionel CRM- eller ERP-løsning?

Mangler din virksomhed en professionel CRM- eller ERP-løsning?

Af Redaktionen

Micropartner er en it-konsulentvirksomhed, der beskæftiger sig med implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger.

Mangler din virksomhed en professionel CRM- eller ERP-løsning?

Få tilpasset jeres CRM-system til din forretning

Virksomheden er certificeret Microsoft partner og specialist i Microsoft løsninger med bl.a. fokus på Dynamics 365 (CRM & ERP), Business Central, Microsoft 365, Office 365, Microsoft Power Platform med andre.

Micropartner blev etableret i 2001, og har siden da hjulpet mere end 150 virksomheder med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger. Virksomheden består af erfarne medarbejdere med meget højt engagement inden for branchen, der drives af at skabe værdi for kunden fra starten gennem de bedste løsninger.

Hvad skal du overveje inden implementering af et CRM-system?

Da der findes forskellige Dynamics 365 applikationer, skal I overveje, hvilke der matcher jeres behov bedst. Microsoft Dynamics 365 er en platform, der kombinerer CRM (Customer Relationship Management) og ERP (Enterprise Ressource Planning). Ved at implementere Microsoft Dynamics 365 vil I opleve at forbedre markedsføring, sælge mere effektivt og yde en bedre kundeservice, hvilket kombineret generelt øger kundetilfredshed og kundeloyalitet.

Micropartner hjælper meget gerne med at give jer en forståelse af, hvad de forskellige applikationer indebærer, hvorved I får de bedste forudsætninger for at vælge den bedste løsning.

Derudover skal I også overveje, om jeres CRM-system skal integreres med et ERP-system. CRM-systemet kan både integreres med Business Central, men også andre eksterne ERP-systemer.

Dernæst skal der tages stilling til, hvordan I får dokumenteret jeres eksisterende processer, der skal indgå i CRM-systemet som f.eks.:

  • Salg
  • Tilbud
  • Ordrer
  • Marketing
  • Kundeservice
  • Projektstyring

For at Micropartner kan hjælpe med at få dem håndteret i CRM-systemet, skal virksomheden forstå, hvordan I håndterer processerne på nuværende tidspunkt. Mange ønsker ofte at føre de gamle processer over i et nyt system, men det kan være fordelagtigt at se det nye CRM-system som en måde, hvorpå I kan få ryddet op i uhensigtsmæssige processer.

Det kan også have stor relevans for jer at få tilpasset jeres CRM-system, da det altid er en standardløsning som udgangspunkt. Det kan f.eks. være, at I har forskellige salgsprocesser med jeres egne betegnelser. Disse tilpasninger giver altså en bedre bruger- og kundeoplevelse, da tilpasningerne netop tager udgangspunkt i jeres egen forretning.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>