Ny marketing automation-platform giver hidtil usete fordele for Bitdefender-partnere

Ny innovativ marketing-platform strømliner håndteringen af hele salgstragten hos Bitdefenders partnere og giver nye muligheder for automatiseret marketing og optimeret leadgenerering.

Ny marketing automation-platform giver hidtil usete fordele for Bitdefender-partnere 1Den rumænske IT-sikkerhedsvirksomhed, Bitdefender, lancerer et banebrydende værktøj til generering og håndtering af leads og leadprofilering.

En ny marketing automation-platform giver Bitdefenders partnere et simpelt værktøj til håndtering af hele salgstragten, samtidig med en mere effektiv og rettidig hjælp til generering af leads. Som del af den nye platform kan Bitdefenders partnere tilmed drage fordel af indholdssyndikering, social media-automation og co-branding.

En ny funktion, 360 Prospect Insight, sporer fremgangen hos leads og studerer dem på tværs af landingssider, sociale medier og partneres hjemmesider for at skabe en velbeskrevet leadprofil.

Dertil giver funktionen indsigt i leads’ adfærd gennem et indblik i, hvilke salgsmails der bliver åbnet, hvilke links der får kliks, og hvilke whitepapers der bliver downloadet.

Gennem den nye platform vil Bitdefender dertil skabe skræddersyede kampagner til hvert af deres produkter og løsninger for at dele dem med deres partnere. Med et enkelt tryk på en knap kan partnere drage fordel af målrettede kampagner med et bredt udvalg af værktøjer til pleje af eksisterende leads og generering af nye leads.

M-Networks, der er dansk partner hos Bitdefender, ser tydelige fordele i et nyt partnerværktøj til leadhåndtering og marketingautomation.

Det fortæller teamleder og kunderådgiver hos M-Networks, Miran Kurt:

“I den tid, vi har været partner hos Bitdefender, har vi hyppigt anvendt deres nuværende partnerværktøj, PAN. Det er en klar fordel, at platformen udvides til også at give input til markedsføringen – det letter vores arbejde og gør, at vi kan arbejde mere effektivt med leadgenerering.”

Marketing automation platformen udkommer som en udvidelse af Bitdefenders anmelderroste Partner Advantage Network (PAN) portal, der står til rådighed for partnere i mere end 150 lande.

“Bitdefenders prisvindende teknologi inden for cybersikkerhed er hele tiden i rivende udvikling, og vi sikrer os, at vores partnerprogram udvikler sig med samme høje fart,” fortæller Raluca Avram, der er senior manager hos Bitdefenders internationale partnerprogram.

“Med den nye marketingplatform får vores partnere et bredt udvalg af indhold og skabeloner til brug ved kontakt med eksisterender kunder, samt når de skal konvertere salgsaktiviteter til nye salgsmuligheder. Vores fortræffelige marketingværktøjer vil gøre det nemmere for vores partnere at eksekvere kampagner på yderst skalérbar manér – og det er med maksimale resultater for en lille investering af tid.”

Den nye platform er tilgængelig for alle Bitdefenders partnere af enhver type i de lande, hvor Bitdefender har salgsaktiviteter.

I 2019 gav det amerikanske medie, CRN, for fjerde år i træk Bitdefenders partnerprogram en femstjernet vurdering i deres ‘2019 Partner Program Guide’, der udpeger de stærkeste og mest succesfulde partnerprogrammer i branchen.