Nyt AI-værktøj: Nu kan virksomheder tale med alle kunder på en gang
Hjem AI Nyt AI-værktøj: Nu kan virksomheder tale med millioner alle kunder på en gang

Nyt AI-værktøj: Nu kan virksomheder tale med millioner alle kunder på en gang

Af Redaktionen

Danskernes digitale liv og daglige internetforbrug er eksploderet de seneste år, og digitale innovationer er gået samme vej.

Adobe tilbyder nu et nyt AI-værktøj, der betyder, at virksomheder kan tale med millioner af kunder på samme tid, og det skal være med til at drive den digitale udvikling fremover.

Det blev præsenteret på verdens største digitale konference Adobe Summit 2022 i dag, hvor der også var nyheder om nye AI-funktioner, værktøjer til personalisering, og 3D-teknologier for at hjælpe brands med at blive klar til metaverse.

Banebrydende digitalisering og nye innovationer inden for digitale oplevelser og kunstig intelligens hæver barren for fremtidens e-handel og digitale økonomi. Det blev slået fast til årets Adobe Summit 2022, der i dag præsenterede en række nye funktioner på tværs af Adobe Experience Cloud. En cloud-løsning, der nu bliver brugt af tre ud af fire Fortune 100-virksomheder, og som gør det muligt for virksomheder at kommunikere med personalisering i højsædet til millioner af digitale forbrugere.

“Kundeoplevelser, der bygger på indsigt, data og meningsfyldt indhold, er afgørende for virksomheders evne til at gøre sig relevante og troværdige over for den digitale og moderne forbruger. Uden data og indsigt fungerer den digitale økonomi ikke, og derfor glæder det mig at kunne præsentere personaliserings-værktøjer, der sammen med nye AI-innovationer bygger fremtidens e-handel og digitale oplevelser,” siger nordisk direktør for Adobe, Franck Attia.

Adobe Summit 2022 præsenterede i dag følgende nye funktioner, teknologier og tiltag, der skal drive den digitale udvikling endnu længere:

Nyt AI-værktøj: Nu kan virksomheder tale med alle kunder på en gang

• Fuld integration af Adobe Experience Cloud-apps

Alle Adobe Experience Cloud-apps er nu udelukkende drevet af Adobe Experience Platform, der omdanner data i realtid til unikke forbrugerprofiler, der gør det muligt for brands og virksomheder at levere personaliserede digitale oplevelser. Læs mere her.

• Nye cross-cloud funktioner imødekommer fremtidens digitale forbrugere og effektiviserer hjemmearbejde

Styrket integration med de nye cross-cloud funktioner, gør det muligt for virksomheder at kommunikere effektivt, imødekomme stadig mere hjemmearbejde samt tilpasse oplevelser i den digitale økonomi. Forenede arbejdsgange mellem Adobe Workfront, Adobe Creative Cloud Enterprise og Adobe Experience Manager Assets styrer indholdsproduktionen fra start til slut, ligesom den nye Adobe Acrobat Sign-app til Workfront Fusion gør det nemt for brands at integrere og automatisere e-signaturer i deres processer. Læse mere her.

• Dybe kundeindsigter øger forbrugernes tillid i realtid

For at imødekomme forbrugernes stigende forventninger og krav til virksomheder, når forbrugerne færdes online, har Adobe annonceret integrationen af Adobe Real-Time CDP og Adobe Target, som gør det muligt for brands at tilpasse millioner af weboplevelser på millisekunder. Læs mere her.

• Nu kan forbrugere selv styre deres data

Forbrugerne har gennem tiden flyttet flere og flere af deres aktiviteter online – det gælder på tværs af generationer, men særligt den ældre generation har taget internettets muligheder til sig. Det har bl.a. fået Adobe til at tilbyde forbrugerne verden over en gennemsigtig håndtering af data i et samarbejde med OneTrust via Adobes såkaldte Real-Time Content Data Platform (RTCDP). Missionen er at lade digitale kundeoplevelser bygge videre på den forbrugertillid, der kendetegner Adobes løsninger.

• Virksomheder kan nu have en-til-en-samtaler med millioner af forbrugerne på samme tid

Med nye innovative funktioner i det AI-baserede Adobe Sensei-program bliver det nu muligt for virksomheder i real-tid at have en-til-en-interaktioner med millioner af forbrugerne på samme tid. Det gælder bl.a. analyse af potentiel køberadfærd og forudsigende salg, succesmåling af kampagner og budgetoptimering på tværs af kanaler, AI-drevne produktanbefalinger og live-søgeresultater. Adobe Sensai anvendes af 80 pct. af Adobes kunder. Læs mere her.

• Bliv klar til 3D-shopping og metaverse

Adobe annoncerer en række funktioner på tværs af cloud-løsningerne Adobe Creative Cloud og Adobe Experience Cloud, der skal hjælpe brands med at blive klar til et Metaverse 3D-univers. Vi kan gøre os klar til virtuelle oplevelser på tværs af et bredt spektrum af brancher. Det inkluderer bl.a. virtuelle shoppingoplevelser, herunder 3D-oplevelser af digitale butiksfacader og interaktive spil-oplevelser i gaming-industrien. Samt nye innovationer til at designe, skabe og levere engagerende oplevelser gennem virtuel fotografi, produktdesign, og optimering af diverse andre marketingproduktioner og kreativt indhold.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>