Storyblok’s Content Management System gav kunder 582% i investeringsafkast
Hjem FINANSIEL Storyblok’s Content Management System gav kunder 582% i investeringsafkast

Storyblok’s Content Management System gav kunder 582% i investeringsafkast

Af Redaktionen

Kunder, som har moderniseret deres content management systemer med Storyblok’s headless CMS, oplevede et investeringsafkast på hele 582% over en treårig periode, og indenfor bare 6 måneder havde investeringen i den skalerbare contentmanagement-løsning indbetalt sig selv.

Storyblok, en af markedets førende udbydere af content management systemer (CMS) med fokus på omni-channel markedsføring, har udgivet en ny rapport:

Total Economic Impact foretaget af Forrester Consulting. Undersøgelsen, som blevet lavet på vegne af Storyblok, viste at den gennemsnitlige virksomhed (ud af de deltagende kunder) havde fået et investeringsafkast på hele 582% ved at bruge Storyblok’s CMS, og at løsningen havde indbetalt sig selv på under 6 måneder.

Derudover opnåede kunder betydelige fordele:

  • Over 11 millioner DKK indtjent ved at benytte et centraliseret content management system
  • 3 gange højere produktivitet med effektiviseret udrulningssetup
  • Bedre kundeoplevelse med skalerbar contentproduktion

“Kundernes gode anmeldelser og oplevelser har været en fantastisk indikator for os om, hvad virksomheder kan få ud af at styre deres content med Storyblok. Vi er i en tid, hvor virksomheder udforsker andre muligheder end traditionel CMS-platforme og opdager, hvordan et headless CMS setup giver mere fleksibilitet i virksomheders content produktion. Undersøgelsen fra Forrester viser, at Storyblok er investeringen værd,” siger Dominik Angerer, Co-Founder og CEO hos Storyblok.

Storyblok’s Content Management System gav kunder 582% i investeringsafkast“Vi har set et løft i produktivitet på hele tre procent efter, at vi er overgået til Storyblok. Ydermere, er vi blevet i stand til at fortælle bedre historier af langt højere kvalitet til vores kunder” fortæller Head of Digitization hos Telco, som blev interviewet i forbindelse med undersøgelsen. De deltagende virksomheder kunne alle fortælle, at de oplevede at besøgende brugte længere tid på deres websites på grund at den regelmæssighed content opdateringer nu gav.

Headless giver mindre hovedpine

Før de investerede i Storyblok’s CMS brugte virksomhederne en blanding af traditionel CMS og/eller et skræddersyet monolitisk system, som krævede mange ressourcer at vedligeholde.

Med den konstante bølge af ændringer til eksisterende indhold og nyt content bruger mange virksomheder alt for lang tid på blot at holde kundeorienteret indhold opdateret på de forskellige platforme.

“Storyblok evner at opbygge en agil arkitektur omkring grafik, redigering, workflows og giver mulighed for at lave omnichannel udgivelser, som gør det mere legende at skabe og styre content for alle teams, og derudover giver det mere spændende digitale oplevelser. Den moderne tilgang til content management giver betydelige besparelser og forretningsfordele, og beviser at virksomheder, som ønsker at sikre sig mod fremtiden, når det kommer til at skabe stærkt indhold, skal handle nu,” siger Dominik Angerer.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>