Turnpike og Samsung digitaliserer hotelpersonalet for at sikre mere personlig betjening og optimeret drift.
Hjem TELEKOMMUNIKATION Turnpike og Samsung digitaliserer hotelpersonalet for at sikre mere personlig betjening og optimeret drift.

Turnpike og Samsung digitaliserer hotelpersonalet for at sikre mere personlig betjening og optimeret drift.

Af Redaktionen

Med Turnpikes system kan personalet nemt oprette forbindelse til Samsung Galaxy Watch4 for at optimere arbejdsgange og tjenester i detailhandel og hotelbranchen.

Ved at sende opdaterede tidsplaner og meddelelser i realtid ved alle, hvad de skal gøre, og hvordan de skal prioritere deres arbejde.

Det gør, at Clarion Hotel Sign tager hoteloplevelsen til et nyt niveau ved at være den første i verden til at implementere Turnpikes system med Samsungs smartwatches til personalet. Arbejdet bliver lettere og sjovere, gæsterne får en bedre oplevelse, og hotellet optimerer sin daglige drift.

“For hotelgæsterne er det næsten som magi; vi ser dem, før de ser os. Og for os i personalet bliver arbejdet meget sjovere og nemmere,” siger Lia Andersson, receptionist, Clarion Hotel Sign.

Turnpike og Samsung digitaliserer hotelpersonalet for at sikre mere personlig betjening og optimeret drift.Systemet sikrer, at den rigtige person altid er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt for at overgå gæsternes forventninger. På Clarion Sign Hotel er både gæsternes tilfredshed og medarbejdernes velbefindende altid i fokus. Med Turnpike kan personalet i receptionen, konferencen, spaen og restauranten nu være mere proaktive i deres arbejde med at tilbyde gæsterne service i verdensklasse. Når personalet altid ved, hvad de skal gøre, og hvordan de skal prioritere, øges effektiviteten og kundefokus betydeligt.

Ud over at øge gæsternes tilfredshed og medarbejdernes trivsel lærer hotellet at optimere sit arbejde fremadrettet med AI, hvilket er til gavn for både gæster og medarbejdere.

Samsung Galaxy Watch4 er forbundet med Turnpikes SaaS-platform for personalet, og med løsningen modtager medarbejderne individuelle beskeder, hvis der f.eks. er brug for hjælp i receptionen, IT-support til konferencen, eller hvis en gæst har brug for hjælp i SPA’en. Når der sendes en meddelelse, vibrerer uret, og det er nemt for medarbejderne at prioritere og effektivisere.

“Hos Clarion Hotel Sign er vi forpligtede til altid at være på forkant med innovation og altid levere bedre vilkår for både gæster og medarbejdere. Nu fremtidssikrer vi en bedre hoteloplevelse for alle, der vælger os – gæster og medarbejdere”, siger David Viklund, General Manager.

Samarbejdet mellem Samsung Nordics og Turnpike går to år tilbage med løsninger til detailhandlere, der ønsker at være på forkant med udviklingen. Nu er samarbejdet nået til næste niveau med fokus på hospitality og hoteller.

“Med hjælp fra vores partnere kan vi kombinere vores arv og ekspertise inden for hardware med deres ekspertise inden for software og skabe værdi med vores forbrugerprodukter, selv for erhvervskunder. Clarion Hotel Sign med Galaxy Watch 4 er et perfekt eksempel på, hvordan vi sammen med Turnpike skaber nye værdier og anvendelsesmuligheder for vores produkter,” siger Christian Kyllerman, Business Development Manager B2B, Samsung Electronics Nordic.

Hotelbranchen er en af søjlerne i Europas økonomi og tiltrækker hvert år millioner af turister og forretningsrejsende, genererer milliarder af euro i indtægter og bidrager i høj grad til beskæftigelsen på hele kontinentet. Da Europa er en af de mest besøgte regioner globalt set, er hotel- og restaurationssektorens succes afgørende for at opretholde regionens økonomiske vækst og konkurrenceevne.

“Hos Turnpike er vi stolte og glade for at kunne byde Clarion Hotel Sign velkommen som det første hotel i verden til at implementere vores løsning. Vi tror på, at vores løsninger kan revolutionere den måde, hotelbranchen arbejder på. Det vil være med til at hæve serviceniveauet og optimere driften af moderne hotelvirksomhed,” siger Carl Norberg, grundlægger af Turnpike.

Set fra Samsungs og Turnpikes synspunkt er den europæiske hotelbranche en enorm mulighed for integration af teknologi og innovative løsninger. I takt med at hotellerne løbende stræber efter at forbedre gæsternes oplevelse og den operationelle effektivitet, er der en stigende efterspørgsel efter banebrydende teknologier, der kan strømline processer, forbedre kommunikationen og personliggøre tjenesterne. Dette giver begge virksomheder en unik mulighed for at tilbyde en synergiløsning, der kombinerer Samsungs hardwareekspertise med Turnpikes softwarekompetencer.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>