Verizon lancerer strategi for stadions og spillesteder
Hjem SIKKERHED Verizon Business lancerer strategi for stadions og spillesteder

Verizon Business lancerer strategi for stadions og spillesteder

Af Redaktionen

Skræddersyede løsninger inkluderer bl.a. 5G, sikkerhedsløsninger og High-Density wifi samt konsulentydelser.

 Verizon Business annoncerer nu en dedikeret strategi designet til stadions og spillesteder i Europa og Asien.

Den nye strategi bygger på Verizons innovative private 5G-teknologi, indgående kendskab til branchen samt vigtige nye teknologipartnerskaber.

Verizon lancerer strategi for stadions og spillestederExtreme Networks er udpeget som teknologipartner og vil sammen med Verizon fremover levere High-Density (HD) wifi til stadions og venues. Samtidig har Extreme Networks valgt Verizon Business som implementeringspartner for den planlagte udrulning af wifi-løsninger på Manchester United Football Club’s Old Trafford-stadion. De to virksomheder vil levere HD-wifi-opkobling for at forbedre klubbens digitale tjenester, herunder mobilbilletter og berøringsfri transaktioner.

Genopfinde og udvikle fan-oplevelser

“Du kan ikke undervurdere den indflydelse, teknologier som 5G har på innovation og udviklingen inden for underholdnings- og sportsindustrien. Vi har i flere år samarbejdet med ledere, leverandører og fans om at genopfinde måden at opleve en begivenhed på for fans. Vi kender potentialet i disse teknologier; fra implementering af innovative fanoplevelser, over afkortning af kø-tider, til brugen af analyser til at øge sikkerheden eller til at strømline driften på en kampdag. Vi har erfaringen og kan nu trække på et internationalt økosystem af partnere, som er lige så forpligtede på at imødekomme passionen hos de fans, der besøger disse venues,” siger Tami Erwin, CEO for Verizon Business.

Netværk gennemsyrer alle aspekter

“I takt med, at ligaerne fortsætter med at udvikle sig, vil netværket gennemsyre alle aspekter af en stadionoplevelse – fra biometri, over mobile sportsvæddemål til mobile koncessioner. Derudover vil muligheden for at anvende netværksanalyse til at optimere fanoplevelser være en game changer. Extreme og Verizon har en dokumenteret erfaring med at samarbejde om at skabe de bedste oplevelser for NASCAR, NFL og NHL på nogle af verdens mest ikoniske stadioner, spillesteder og venues. Nu har vi valgt Verizon som vores implementeringspartner til at udrulle trådløs netforbindelse på Manchester United på Old Trafford Stadium, som en del af Extremes forhold til Premier League-klubben. Vi er glade for samarbejdet og for at kunne udvide denne ekspertise yderligere i EMEA og APAC, siger Norman Rice, COO for Extreme Networks.

Verizon erfaring fra over 200 stadions og spillesteder i USA

Stadions og spillesteder kræver et højt niveau for deres netværksinfrastruktur for at kunne skabe løsninger – både når det gælder fanoplevelsen, offentlig sikkerhed, adgangskontrol og analyse af crowd-management. Næste generations teknologier såsom Verizons private 5G-løsninger er grundlaget for at levere innovative løsninger, både front-end og back-office-funktioner, til spillesteder og dermed i sidste ende være med til at definere fremtiden for sports- og underholdningsoplevelser.

Den nye strategi bygger på Verizons network-as-a-service-løsning og understøtter bl.a. private netværk og mobile edge computing. Verizon har en dokumenteret erfaring med at skabe innovation gennem teknologi for over 200 stadions og spillesteder i USA.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>