EET udvider audio-porteføljen med JBL og HarmanKardon – to af verdens største audio-brands
Hjem Nye Produkter EET udvider audio-porteføljen med JBL og HarmanKardon – to af verdens største stærkere audio-brands

EET udvider audio-porteføljen med JBL og HarmanKardon – to af verdens største stærkere audio-brands

Af Redaktionen

EET har netop indgået en distributionsaftale med HARMAN, der fremover får begge parter til at stå endnu stærkere indenfor audio.

Med det nyetablerede samarbejde bliver HARMAN’s produkter, som blandt andet inkluderer JBL og Harman/Kardon, nemt tilgængelige for deres allerede etablerede forhandlere i EET’s netværk.

Samtidig rammer nye og unikke produkter markedet senere på året, og i den anledning vil EET og Harman kigge på at udvide HARMAN’s eksisterende retail-salgskanaler indenfor B2B og livsstil.

HARMAN har allerede i dag en ledende markedsposition på flere af deres brands og produktkategorier indenfor audio og har naturligvis et ønske om fortsat at fastholde denne position men samtidig også at udvide indenfor true wireless, gaming og høretelefoner. Da EET har et stærkt netværk af forhandlere indenfor netop denne kategori har begge parter store forventninger til det fremtidige samarbejde.

EET udvider audio-porteføljen med JBL og HarmanKardon – to af verdens største audio-brands”Hos HARMAN har vi igennem et stykke tid evalueret markedet for at finde det helt rigtige setup til at støtte op omkring vores fremtidige kanalstrategi, og blandt vores eksisterende forhandlere har flere af dem peget på EET som foretrukne distributør. Efter nu at have fået et mere indgående kendskab til EET’s distributionsstrategi og historie indenfor distribution af audio-produkter, er vi slet ikke i tvivl om, at vi har fundet den helt rette partner, der fuldt ud kan leve op til vores værdier og serviceniveau”, siger Henrik Sie, Sales Director, HARMAN Nordics.

Hos EET er man ligeledes begejstret for det nyetablerede samarbejde.

”Vi er meget tilfredse med det nye samarbejde og glæder os til at bidrage til at HARMAN kommer ud i vores veletablerede forhandlernetværk. Både vi og vores forhandlere har i et par år savnet et high-end brand i audio-kategorien. Med HARMAN vil vi kunne genvinde vores position og levere mere af det vores forhandlere efterspørger både i kraft af Harman/Kardon- og JBL-produkterne. Harman har en meget struktureret tilgang til markedet, som går rigtig godt i tråd med EET’s værdisæt, og vi glæder os meget til at komme i gang med samarbejdet”, siger Allan Friis, Sales Director Retail, EET.

Inden for de kommende uger vil de første HARMAN produkter være på vej ud af EET’s lager til vores forhandler og være klar til sommersalget rundt om i Danmark.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>