Zoom løfter sløret for et helt nyt værktøj, der styrker den hybride arbejdsplads
Hjem NYHEDER Zoom løfter sløret for et helt nyt værktøj, der styrker den hybride arbejdsplads

Zoom løfter sløret for et helt nyt værktøj, der styrker den hybride arbejdsplads

Af Redaktionen

Zoom udvider sin alt-i-en-samarbejdsplatform med Zoom Docs, der er et helt nyt AI-drevet værktøj.

Med Zoom Docs kan brugerne fremover nemt oprette, dele og styre arbejdsdokumenter og -opgaver, som kan effektivisere arbejdsgange og fremme den hybride arbejdsmodel.

 Zoom løfter sløret for de nyeste kommunikations- og samarbejdsværktøjer, der skal styrke den moderne, hybride arbejdsæra. De nye funktioner lancerer Zoom i forbindelse med det årlige arrangement ’Zoomtopia’, hvor Zoom præsenterer det nyeste værktøj ’Zoom Docs’. Det nye AI-drevet Zoom Docs-værktøj betyder, at Zoom-brugere gennem alt-i-en-samarbejdsplatformen fremover nemt kan oprette, dele og styre arbejdsdokumenter og -opgaver for at effektivisere samarbejde og arbejdsgange.

”Enkelhed er kernen i alt, hvad Zoom udvikler til platformen, og det er blevet endnu mere væsentligt på den hybride arbejdsplads. Med vores nyeste lancering af Zoom Docs, hvor AI er omdrejningspunktet, vil vi gøre det endnu lettere for brugerne at effektivisere deres samarbejde og arbejdsgange, som skal fremme den hybride arbejdsoplevelse,” siger Ole Mygind, der er salgschef for Zoom i Norden og Benelux.

Zoom løfter sløret for et helt nyt værktøj, der styrker den hybride arbejdsplads

Ole Mygind

Zoom Docs er en optimering af alt-i-en-platformen, som giver brugerne et nyt og fleksibelt arbejdsrum, hvor det er muligt at oprette tekstdokumenter, tabeller, indsætte billeder og oprette træk-og-slip-tekstblokke. Det nye værktøj er baseret på kunstig intelligens, som gør det lettere for brugerne at organisere data og opgaver, holde snor i projekter på tværs af arbejdsgrupper og generelt optimere arbejdsflow og hybride arbejdsgange. Med lanceringen bliver platformen derfor især et effektivt værktøj for virksomheder, der har indført en hybrid arbejdsmodel, som mange danske virksomheder har. Zoom Docs bliver tilgængelig i starten af 2024.

En hjælpende hånd i en travl arbejdsdag

Udover Zoom Docs lancerer Zoom flere nye funktioner til det seneste skud på stammen – AI Companion, der også er baseret på kunstig intelligens. En af de nye funktioner er Zoom Workforce Engagement Management, som gennem analyse af kundeinteraktioner og personlig coaching gør det endnu nemmere at skabe en god kundeoplevelse. AI Companion bliver inden slutningen af året udvidet yderligere, så værktøjet kan formulere e-mails i den rette tone og længde, samt opsummere beskeder, der giver Zoom-brugere overblik i hverdagen. Desuden har AI Companion en funktion, der kan færdiggøre sætninger og svar. Som en krølle på halen kan værktøjet generere idéer på et digitalt whiteboard og organisere dem i kategorier, der letter og optimerer brugernes arbejde yderligere.

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>