3 udnævner Head of Customer Management
Hjem NYHEDER 3 udnævner Head of Customer Management

3 udnævner Head of Customer Management

Af Redaktionen

Teleselskabet 3 har udnævnt Peter Thymann Hansen til Head of Customer Management.

3 udnævner Head of Customer Management

Peter Thymann Hansen

Peter Thymann Hansen har siden 2007 arbejdet i 3, hvor han har avanceret flere gange og udfyldt lederroller i 3’s butikker og kundeservice.

Peter Thymann Hansen, 35 år, er udnævnt til Head of Customer Management hos teleselskabet 3. Peter Thymann Hansen kom til 3 i 2007 som sælger i 3’s daværende butik i Slagelse og har siden da bestredet en række lederroller, senest som Contact Center Manager med ansvar for 50 medarbejdere i 3’s kundeservice. I sin nye rolle får Peter Thymann Hansen det samlede ansvar for driften og udviklingen af 3’s kundeservice, som også omfatter bl.a. teknisk support, træning og uddannelse af medarbejdere og procesoptimering af arbejdsgange.

”Vi har en lang tradition i 3 for at forfremme internt og give mere ansvar til de mange talenter, vi har i organisationen. Og Peter er et klokkeklart eksempel på, hvad netop talent, nysgerrighed og dedikation kan føre til. Alle i 3 kender Peter for hans smittende gode humør og engagement, og med en række stillinger og flotte resultater bag sig er han den helt rigtige til at løfte opgaven som Head of Customer Management. Og mon ikke det bare er begyndelsen,” siger Peter Kirk Nielsen, VP og direktør for HR og kundeservice.

”Jeg kender få virksomheder som 3, hvor man kan arbejde sig op fra butikssælger til at stå i spidsen for en afdeling med hundrede medarbejdere. Jeg er meget taknemmelig for, at 3 gentagende gange har tilbudt mig nye udfordringer og muligheder og vist tillid til mine evner, og jeg glæder mig til at komme godt i gang i min nye rolle. Kundeservices fornemmeste opgave er at være til stede for kunderne og gøre livet nemmere for dem. Det skal vi blive ved med, samtidig med at vi skal tænkte kreativt og udvikle nye, smarte måder at arbejde på, som kommer kunderne til gode,” siger Peter Thymann Hansen.

Peter Thymann Hansen er opvokset i Slagelse, hvor han også bor i dag med sin kone og deres to børn. Han er uddannet fra Zealand Business College og har tidligere arbejdet som bl.a. butiks- og salgschef, teamleder og Optimization & Contact Reduction Manager hos 3.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>