Den populære platform, Zoom, gør det nu muligt for brugerne at kommunikere med kolleger og kunder fra én platform.
Det betyder blandt andet, at virksomheder kan levere hurtigere og mere personlige svar til deres kunder gennem telefoni, chatfunktioner og video.
Zoom forbedrer kontaktcenterløsningen, Zoom Contact Center, så det fremover bliver lettere for virksomheder at øge produktiviteten, strømline kommunikationen mellem kolleger og samarbejdspartnere og opnå en større kundetilfredshed og -oplevelse. Teknologien er både intuitiv og brugervenlig.
”Zoom Contact Center er designet med fokus på at være et skalerbart, intuitivt og effektivt værktøj for virksomheder til at optimere arbejdsopgaver og samtidig styrke kunderelationerne og -oplevelsen i den hybride arbejdsarena. Zoom-platformen har hurtigt udviklet sig fra at være en mødeapp til nu at være en omfattende samarbejds- og kommunikationsplatform. Derfor er det et helt naturligt skridt i vores udvikling at udvide Zoom-platformens funktionalitet, der kan optimere virkomheders kundehåndtering og fungere som en virtuel helpdesk,” siger Ole Mygind, salgschef for Zoom i Norden og Benelux.
Virksomheder får derfor mulighed for at opnå en unik konkurrencefordel via Zoom Contact Center, der også er betegnet som Zooms omnichannel, som hviler på tre søjler: Indbyggede videofunktioner, en kombineret kommunikations- og kontaktcenteroplevelse og en intuitiv selvbetjening gennem en intelligent AI- og chatbot-løning. Det betyder, at Zoom Contact Center fx gør det muligt for virksomheder at bryde siloarbejde. Samtidig bliver det nemmere at samarbejde og optimere arbejdsflows, da Zoom-brugere nu kan håndtere alle arbejdsopgaver og relationer fra én samlet Zoom-applikation.