Nu skal kundeadfærd styre e-mail-kampagner
Hjem Nyheder Nu skal kundeadfærd styre e-mail-kampagner

Nu skal kundeadfærd styre e-mail-kampagner

Af Redaktionen

Adobe annoncerer nu en række helt nye funktioner til Adobe Campaign, der gør det endnu lettere for marketingfolk at bruge data til at levere det bedste indhold til deres kunder.

Nu skal kundeadfærd styre e-mail-kampagner 2E-mails må ikke længere dikteres af marketingplanene – men af kundernes egne præferencer.
For at gøre det endnu lettere at levere personligt indhold på tværs af kanaler, har Adobe i dag annonceret en række nye funktioner i Adobe Campaign, der er en del af Adobe Experience Cloud.

”Vores undersøgelser viser, at personlig marketing er enormt vigtigt – forbrugere er især frustrerede over brands, der foreslår irrelevante produkter, sender tilbud, der udløber, og staver deres navn forkert. Efterhånden som brands hele tiden søger at blive bedre til at levere den helt rigtige oplevelse til hver kunde, er det vigtigere end nogensinde at tilpasse sig kundernes forventninger og præferencer,” siger Kristin Naragon, der er chef for Adobe Campaign.

”De nye funktioner, vi tilføjer, hjælper brands med at bruge indhold og data til at levere den helt personlige oplevelse for kunden.”

Ved at binde e-mail-marketing tættere sammen med det andet indhold og andre kanaler kan brands komme endnu tættere på kunderne og skabe et mere tillidsbaseret forhold. Funktionerne inkluderer blandt andet:

• Forudsig det bedste tidspunkt til at sende e-mails: Gennem Adobes kunstige intelligens Adobe Sensei kan marketingfolk automatisk finde det optimale tidspunkt at sende en e-mail. Markér blot start- og sluttidspunktet for kampagnen, så sørger Adobe Sensei for at sende e-mails ud på det helt rigtige tidspunkt, så de bliver åbnet mere og rammere dybere hos målgruppen.

• Find automatisk den rigtige frekvens af e-mails: På baggrund af kundernes svarhastighed, og hvordan de interagerer med e-mails, kan Adobe Campaign fastlægge den helt rigtige frekvens af e-mails for den enkelte kunde.

• Gør det lettere at skrive og designe e-mails: Adobe Campaign tilføjer et nyt drag-and-drop interface til mail, som gør det endnu lettere at skrive mails med et flot visuelt udtryk.

• Skab push-notifikationer på flere sprog: Gennem Adobe Campaign er det nu muligt at skabe adskillige lokale versioner af push-notifikationer fra en enkelt fil. Derudover bliver det også muligt at tracke engagement på baggrund af sprog for at gøre analysen endnu dybere.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>