Panasonic styrker kundeoplevelsen

Nu lancerer Panasonic Heating & Cooling et initiativ, der med ny teknologi baseret på merged reality sætter øget spot på at levere en endnu bedre kundeoplevelse.

Panasonic styrker kundeoplevelsen 1
Karl Lowe, head of service hos Panasonic

I front for de nye tiltag står Karl Lowe, der tiltrådte stillingen som head of service for Panasonic Heating & Cooling service i hele Europa tidligere i år. Karl Lowe er en kompetent serviceleder og har 22 års erfaring fra HVAC-branchen.

Udover at ansætte Karl Lowe har Panasonic investeret i en ny softwareløsning, der skal være med til at optimere kundeservicen. Den nye løsning gør det muligt for Panasonic Heating & Cooling Solutions at fjerndiagnostisere fejl og problemer samt løse dem på afstand. På den måde kan dygtige ingeniører fokusere på at yde teknisk support i stedet for at bruge tid på fysiske besøg. Derved spares der også noget på CO2-regnskabet, og kundetilfredsheden øges i takt med, hastigheden for reparationer speedes op.

”Formålet med den nye tilgang til kundeservice er at give installatører, teknikere, ingeniører og kunder mulighed for at dele, hvad der sker i realtid med eksperter, der sidder langt væk. På den måde kan mindre serviceopgaver og instruktioner i, hvordan man reparerer produkterne, blive demonstreret i levende billeder og blive håndteret, ” siger Karl Lowe, head of service hos Panasonic.