Alle eksisterende og kommende Storyblok Certified Partnere får adgang til 36.500 kroner til co-marketing med Storyblok samt muligheden for at fordoble beløbet
Storyblok, en af markedets førende udviklere af headless CMS, som hjælper udviklere og marketingsansvarlige til at skabe effektfulde digitale oplevelser på tværs af alle digitale platforme, lancerer i dag sin Partner Fund.
Via fonden kan Storyblok Certified Partner-bureauer få 36.500 kroner (5000 USD) til at markedsføre dem selv, bureauets evner inden for storytelling og Storybloks headless CMS-platforms styrker inden for kreativ storytelling.
Den samlede fond er på 11 millioner kroner, og det er muligt at fordoble beløbet til godt 70.000 kroner med den rette ide.
Beløbene vil blive distribueret til partnere og kan bruges til, hvad end bureauerne kan komme på: events, guerilla marketing, content development, reklamekampagner, og så videre. Derudover vil det være muligt frem til den 10. september at deltage i Storybloks konkurrence for certificerede partnere, hvor de mest kreative co-marketing-ideer kan sikre bureauet bag en fordobling af deres dedikerede budget til 70.000 kroner.
”Partnere er en afgørende brik for enhver teknologisk virksomhed og særligt for væksten hos Storyblok de seneste år. Vi ville ikke være, hvor vi er i dag, uden vores fantastiske partnere og partnerbureauer, og vi hos Storyblok ønsker at give tilbage til partnerne. Partner Fonden er et eksempel på, hvordan vi støtter vores partneres vækst og styrker deres virksomhed og forretning med Storyblok – vi har alle historier at fortælle, og vi gør det bedst sammen,” siger Barry D’Arcy, Partnerdirektør hos Storyblok.
“Vi har set mange spændende marketing-initiativer omkring Storyblok, som hjælper vores partnere med at vækste, og med vores nye 11 millioner kroners Partnerfond, vil vi ikke kun hjælpe med et dedikeret marketingsbudget, men også hjælpe direkte med at udvikle nye og vildere projekter, så vi for alvor kan vise vores fælles kunder, hvor vild digital storytelling kan være,” siger Thomas Peham, marketingsdirektør hos Storyblok.