Zoom styrker den hybride arbejdsplads  med opkøb
Hjem DISTANCEARBEJDE Zoom styrker den hybride arbejdsplads med opkøb

Zoom styrker den hybride arbejdsplads med opkøb

Af Redaktionen

Zoom opkøber virksomheden Workvivo, en HR-teknisk medarbejderplatform med formålet  at forbedre arbejdsoplevelsen for medarbejdere på tværs af brancher.

Opkøbet skal styrke den hybride arbejdsplads og gøre det endnu lettere for Zoom-brugere at informere, engagere og forbinde medarbejdere.

Den hastigt voksende Zoom-platform bliver nu udvidet med opkøbet af virksomheden Workvivo. Ambitionen med opkøbet er at styrke den hybride arbejdsplads, hvor Zoom fortsat har fokus på at levere den bedste alt-i-en-samarbejdsplatform og samtidig udvikle nye løsninger, der gør den hybride arbejdsplads endnu lettere og mere sikker at anvende for Zoom-brugerne.

”Vi er glade for at byde hele Workvivo-teamet velkommen til Zoom. Workvivos stærke medarbejderplatform, der har et stort udvalg af kommunikations- og engagamentstilbud, kombineret med Zooms alt-i-en-samarbejdsplatform giver fremover organisationer mulighed for at styrke deres medarbejderes potentiale og udvikle virksomhedskulturen i den nye hybride arbejdsæra,” siger Ole Mygind, salgschef for Zoom i Norden og Benelux.

Zoom styrker den hybride arbejdsplads  med opkøbPå få år har Zoom udviklet sig til at have en omfattende palette af produkter, der gør det lettere for virksomheder at øge produktiviteten, strømline kommunikationen mellem kolleger og samarbejdspartnere og opnå en større kundetilfredshed og -oplevelse. Teknologien er både intuitiv og brugervenlig. Når opkøbet er afsluttet, planlægger Zoom at inkorporere Workvivos tilbud og muligheder i Zoom-platformen for at levere den bedste medarbejderoplevelse. Her skal Workvivos grundlæggere, John Goulding og Joe Lennon, og resten af Workvivo-teamet være med til at drive strategien for Zoom-platformens medarbejderoplevelse.

“Vi er meget begejstrede for at blive en del af Zoom. Vi glæder os især over at blive en del af Zooms hurtige innovationstempo og deres vedholdende samt målrettede fokus på at opbygge produkter, som sætter mennesket i centrum. Sammen med Zoom håber vi på, at vi kan udvide den hybride arbejdsplads og nå længere ud til medarbejdere – også medarbejdere, der befinder sig i brancher, som historisk set altid har følt sig adskilt fra virksomheden,” siger John Goulding, CEO og medstifter hos Workvivo.

Zoom-platformen har hurtigt udviklet sig fra at være en online mødeapp til at være en omfattende samarbejds- og kommunikationsplatform med eksempelvis indbyggede video- og rumfunktioner, der skaber nye muligheder for samarbejde og kundeinteraktioner. Senest har Zoom lanceret Zoom IQ, der gennem kunstig intelligens kan opsummere chattråde, organisere ideer og udarbejde indhold til chats, mails og mødeagendaer.

Opkøbet af Workvivo og de dertilhørende transaktioner forventes at være afsluttet i løbet af første kvartal i 2024.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>