Salesforce klar med næste generation af deres AI drevne Service Cloud løsning
Hjem Nyheder Salesforce klar med næste generation af deres AI drevne Service Cloud løsning

Salesforce klar med næste generation af deres AI drevne Service Cloud løsning

Af Redaktionen

Salesforce, global leder indenfor CRM, har netop offentliggjort deres seneste version af Service Cloud Einstein.

Der kombinerer CRM med AI og giver virksomhederne Salesforce klar med næste generation af deres AI drevne Service Cloud løsning 2   mulighed for at automatisere rutineprægede henvendelser og selv designe kundeprocesserne.

Alt for ofte er data håndteret i siloer i organisationen, hvilket gør det vanskeligt for servicemedarbejderne at opnå et komplet overblik over kunden. 80 procent af nutidens kunderne mener ellers at kundeoplevelsen er lige så vigtig som produkt og service. Det er derfor mere afgørende end nogensinde, at virksomheden hurtigt kan tilpasse deres behov i forhold til at besvare både simple henvendelser og håndtere komplekse processer og levere optimal kundeservice.

Opdateringen omfatter:

Einstein Bots for Service sætter fuld fart på kundeservice ved at reagere på kundehenvendelser omgående, automatisere rutine service-forespørgsler, indsamle grundlæggende info fra kunderne så servicemedarbejderen ikke behøver det, og uden problemer sende kunden videre til den rigtige servicemedarbejder på det rigtige tidspukt. Og fordi funktionen anvender machine learning og natural language processing (NLP), bliver Einstein Bots bedre og bedre med hver interaktion.

Lightning Flow for Service gør virksomhederne i stand til at levere guidede service processer, der tager kunden gennem selvhjulpen-service og bidrage til servicemedarbejder-workflowet f.eks. gennem at udfylde forespørgsler og løse problemer. Lightning Flow fjerner gætterier fra kundeinteraktioner og leverer forbundne serviceoplevelser med et komplet overblik over kunden.

Einstein Next Best Action bringer regel-baserede og såkaldt predictive models i spil og giver servicemedarbejderen intelligente, kontekstbaserede anbefalinger og tilbud til kunderne. Einstein Next Best Actions kommer i spil på det tidspunkt, hvor det har maksimal effekt – og leverer sine indsigter direkte i Service Cloud konsollen, hvilket giver hurtigere løsninger på de enkelte sager, øget kundeloyalitet og mersalgsmuligheder.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>