HubSpot først ude med TikTok-integration til B2B-markedet
Hjem VIRKSOMHED HubSpot først ude med TikTok-integration til B2B-markedet

HubSpot først ude med TikTok-integration til B2B-markedet

Af Redaktionen

HubSpot og TikTok vil gøre det nemmere for virksomheder at finde kunder.

Det sker gennem en ny integration, der samler leads fra TikTok direkte i HubSpots CRM-platform.

TikTok samarbejder nu for første gang med en CRM-virksomhed. Samarbejdet er især vigtigt, da flere og flere forbrugere anvender sociale medieplatforme og korte videoer til at opdage forskellige brands og produkter. Samtidig leder SMV’er efter nye måder at indfange kundeemner på.

57 % af TikTok-brugere vil ifølge ‘TikTok Marketing Science Global Shopping Ad Products Study’ sandsynligvis købe fra en annonceret virksomhed efter at have set en leadgenereringsannonce . Desuden viser undersøgelsen ‘TikTok Marketing Science EUI B2B X SMB Research 2022’, at størstedelen af ​​de små og mellemstore virksomheder i Europa allerede er aktive på TikTok. Med den engagerede brugerbase kunne TikTok således være en potentiel løsning for B2B-virksomheder.”

Den nye integration mellem TikTok og Hubspot giver små og mellemstore virksomheder mulighed for lettere at finde kunder i deres TikTok-fællesskaber.

HubSpot først ude med TikTok-integration til B2B-markedet

Pernilla Jungåker, Marketing Manager Nordics, Hubspot.

– Vi vil altid gerne hjælpe vores kunder med at vokse, og det er klart, at TikTok byder på store muligheder for virksomheder ne. Ifølge de seneste tal er brugen af ​​Tiktok i Sverige stigende i stort set alle aldre, hvilket betyder, at man kan nå ud til flere målgrupper, siger Pernilla Jungåker, Marketing Manager Nordics, Hubspot.

HubSpots kunder kan bruge TikTok til at øge deres leadgenerering, centralisere deres leads til en enkelt kilde til viden og drage fordel af fordelene ved HubSpots kundeplatform.

Lorry Destainville, Head of Partnerships hos TikTok, kommenterer det strategiske samarbejde.

– Gennem samarbejdet med HubSpot kan vores kunder arbejde mere effektivt med deres målgrupper på TikTok. Det passer godt med vores fokus på at bygge fællesskaber og styrke brands. Dette er kun begyndelsen på et partnerskab, som vi tror vil hjælpe SMV’er med at få succes både i dag og i fremtiden.

TikTok-integrationen til HubSpot er tilgængelig for alle kunder, der bruger TikTok for Business.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>