NetSuite løfter sløret for nye innovationer, der hjælper virksomheder med at gøre mere med mindre
Hjem TEKNIK NetSuite løfter sløret for nye innovationer, der hjælper virksomheder med at gøre mere med mindre

NetSuite løfter sløret for nye innovationer, der hjælper virksomheder med at gøre mere med mindre

Af Redaktionen

Nye generative AI-drevne funktioner hjælper finansbrugere på tværs af organisationen med at udnytte virksomhedsspecifikke, relevante data til at producere indhold, der er kontekstuelt, og regnskab, forsyningskæde og drift, HR, salg og marketing samt kundesupportteams med at strømline personlige forretningsprocesser. 

  Oracle NetSuite annoncerede i dag en række nye produktinnovationer, der hjælper organisationer med at reducere omkostningerne og køre mere effektivt, så de kan skabe vækst på deres top- og bundlinjer.

De seneste NetSuite-innovationer omfatter både traditionelle og generativ AI-drevne funktioner på tværs af hele produktgruppen, nye Field Service Management- og EPM-løsninger og nye funktioner, der hjælper finans- og kundeoplevelsesspecialister med at øge forretningsprocessernes hastighed og nøjagtighed.

“I løbet af de sidste 25 år har vores mission været den samme: at levere en samlet produktgruppe af cloud-applikationer, der giver kunderne mulighed for at gøre mere med mindre og skabe vækst for deres forretninger”, udtaler Evan Goldberg, stifter og EVP, Oracle NetSuite. “Vi fortsætter med at udvide funktionerne i NetSuite for at støtte denne mission og hjælpe vores mere end 37.000 kunder med at få fordel af de seneste cloud- og AI-innovationer. Vores nye opdateringer omfatter traditionelle og generativ AI-funktioner integreret i hele produktgruppen for at hjælpe med at øge brugernes produktivitet, reducere omkostningerne og styrke virksomhedens generelle effektivitet”.

NetSuite har introduceret nye generativ AI-drevne funktioner på tværs af hele produktgruppen og tilføjet nye traditionelle AI-funktioner til at hjælpe kunderne med at forbedre deres planlægning og budgettering, reducere den manuelle dataindtastning og udvide forretningsindsigterne. De nye AI-drevne funktioner omfatter:

  •   NetSuite Text Enhance: Nye generativ AI-drevne funktioner hjælper brugerne med at oprette kontekstafhængigt og personaliseret indhold til ethvert tekstområde i NetSuite på basis af nogle få startord, der beskriver hensigten. Understøttet af den generative AI-tjeneste i Oracle Cloud Infrastructure (OCI) hjælper NetSuite Text Enhance finans- og regnskabsteams, HR, forsyningskæde og drift, salg og marketing samt kundesupportteams med at forbedre produktiviteten ved at udnytte AI til at producere relevante kladder, som man hurtigt og nemt kan gennemgå, redigere og godkende. Få flere oplysninger om NetSuite Text Enhance ved at besøge: Oracle NetSuite integrerer generativ AI i hele produktgruppen for at hjælpe organisationer med at øge produktiviteten
  • NetSuite Planning and Budgeting: Nye AI-drevne funktioner i NetSuite Planning and Budgeting hjælper organisationer med at automatisere dataanalyse for at forbedre og fremskynde deres beslutningstagning. Med forudsigende algoritmer, der løbende overvåger og analyserer planer, prognoser og varianser, kan kunder hurtigt og nemt afdække og fremhæve tendenser, uregelmæssigheder og korrelationer.
  • NetSuite Bill Capture: Nye AI-drevne muligheder hjælper organisationer med, på en intelligent måde, at indsamle og kategorisere udgifter på basis af historiske data. Med NetSuite Bill Capture kan kunderne reducere manuel indtastning af regninger for at øge produktiviteten i regnskabsteams.
  • NetSuite Analytics Warehouse: AI-drevne funktioner i NetSuite Analytics Warehouse konsoliderer og centraliserer data fra en lang række kilder og hjælper organisationer med at få hurtigere adgang til datavisualiseringer og -rapportering. Med øget synlighed og dybere forståelse af aktivitet på transaktionsniveau kan kunderne spotte mønstre og få hurtigere indsigter til bedre beslutningstagning. Lær mere om NetSuite Analytics Warehouse ved at besøge: NetSuite udvider Analytics Warehouse for at hjælpe kunderne med at få større og hurtigere værdi fra data

For at hjælpe kunder med yderligere at effektivisere finansiel planlægning og rapportering, opnå bedre adgang til arbejdskapital, hurtigere udføre betalinger og automatisere compliance forbedrer NetSuite finansstyringsmulighederne på tværs af produktgruppen  og introducerer nye løsninger til EPM, digitale betalinger og e-fakturering.

  • NetSuite løfter sløret for nye innovationer, der hjælper virksomheder med at gøre mere med mindre  NetSuite Enterprise Performance Management (EPM): Et nyt integreret sæt finansløsninger, der forbinder økonomisk planlægning og driftsplanlægning, automatiserer kontoafstemning, strømliner lukkeprocesser og forbedrer skatte- og narrativ rapportering. Med NetSuite EPM kan kunderne øge virksomhedens synlighed, forbedre beslutningstagningen og skabe vækst. Få mere at vide om NetSuite EPM ved at besøge: NetSuite introducerer Enterprise Performance Management for at hjælpe finanschefer med at øge produktivitet, effektivitet og rentabilitet
  • NetSuite Capital: En ny integreret tjeneste, der hjælper organisationer med at forbedre deres cash flow og reducere dage med udestående (DSO). Med NetSuite Capital kan kunderne accelerere betalinger og øge arbejdskapitalen ved at gennemgå, prissætte og afsende fakturaer fra debitorkonti til øjeblikkelig betaling.
  • NetSuite Pay: En ny digital betalingsløsning integreret i NetSuite, der hjælper kunderne med at accelerere og forenkle ansøgnings- og onboardingprocessen for nye leverandørkonti. Med NetSuite Pay kan kunderne integrere løsninger fra betalingsbehandlingsudbydere med forudforhandlede priser og gebyrer for at forbedre betalingsbehandlingens enkelhed og gennemsigtighed. Versapay er den første partner, der understøtter denne nye løsning.
  • NetSuite Electronic Invoicing: En ny e-faktureringsløsning, der hjælper organisationer med at optimere betaling og kontantopkrævning, reducere omkostninger og strømline global faktureringsoverholdelse. Med løsningen, som er drevet af Avalara, kan kunderne oprette direkte forbindelse til nationale og internationale netværk fra NetSuite for at øge effektiviteten, reducere omkostningerne og adressere compliance med globale e-faktureringskrav.
  • NetSuite Transaction Line Distribution: En ny funktion, der giver organisationer en enkel, hurtig og fleksibel måde til at opdele en enkelt transaktion på tværs af datterselskaber, afdelinger eller andre segmenter. Med denne SuiteApp kan CFO’er og controllere etablere procentbaserede eller foruddefinerede beløbsbaserede distributionsskabeloner og automatisere oprettelse af journalindtastninger for at øge hastigheden og nøjagtigheden af transaktioner og finansiel rapportering.
  • NetSuite Benchmark 360: Et nyt værktøj, der hjælper organisationer med at analysere centrale driftsmæssige og økonomiske metrikker og forstå, hvordan de præsterer sammenlignet med tilsvarende organisationer i ens branche og region. Med NetSuite Benchmark 360 får kunderne indsigt i og anbefalinger til, hvordan virksomhedens resultater kan forbedres.

  For at hjælpe organisationer med at opfylde omskiftelige kundeforventninger og levere problemfrie oplevelser introducerer NetSuite en ny løsning til håndtering af teknisk service samt nye funktioner til handels- og abonnementshåndtering.

  • Field Service Management: Et nyt produkttilbud, der hjælper organisationer med at forbedre effektiviteten af end-to-end-driften af teknisk service og øge kundetilfredsheden. Med Field Service Management i NetSuite kan kunderne forbedre kommunikationen mellem teknikeren og kontoret ved at forenkle tidsplanlægning og ekspedition, automatisere lager- og kundeaktivstyring og øge synligheden af realtidsdata.
  • SuiteCommerce MyAccount: Et produkttilbud, der nu, ud over USA, er tilgængeligt for kunder i Storbritannien, og som hjælper organisationer med at forbedre selvbetjening og onlinekontostyring. Med SuiteCommerce MyAccount kan kunderne hurtigt og nemt betale fakturaer, konvertere onlinetilbud til salgsordrer, håndtere abonnementer og foretage gentagne indkøb.
  • NetSuite CPQ: CPQ er ny funktion i NetSuite, der hjælper organisationer med at give kunderne valgmuligheder for abonnementer. Med support til abonnementer fra SuiteBilling i NetSuite CPQ kan kunderne øge deres indtægtsmuligheder ved at tilbyde mere konfigurerbare løsninger til deres kunder.

Ny licensmodel 

NetSuite introducerer også en ny licensmodel, der giver kunderne opgavespecifikke licenser til medarbejdere, som ikke har brug for fuld adgang. For eksempel vil en lagermedarbejder, som kun har brug for adgang til NetSuite til modtagelse, fralægning, plukning og forsendelse, få adgang til NetSuites relevante funktionalitet til lagerstyring, uden at det kræver et fuldt abonnement. Den nye licensmodel, der oprindeligt var tilgængelig til NetSuite Warehouse Management, vil gøre det lettere for kunderne at øge produktiviteten ved at give flere medarbejdere adgang til NetSuite.

Nye funktioner i NetSuite Planning and Budgeting, NetSuite Bill Capture, NetSuite Capital, NetSuite Transaction Line Distribution, SuiteCommerce MyAccount og NetSuite CPQ er nu tilgængelige. Andre nye funktioner på tværs af produktgruppen vil blive tilgængelige i løbet af de næste tolv måneder.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>