Kaseya har netop annonceret udvidelsen af deres TruPeer-program til også at inkludere Danmark, Storbritannien, Irland, Benelux-landene og resten af Norden.
Programmet har til formål at skabe et fællesskab for vidensdeling, sparring, indsigt og inspiration for MSP’er.
I et samarbejde, der har fokus på at skabe et fællesskab for vidensdeling, introducerer Kaseya TruPeer til europæiske managed service providers (MSP’er). TruPeer er etableret for at give MSP’er muligheden for at dele erfaringer og indsigter med hinanden samt at indgå i trænings- og mentorprogrammer. Hele programmet er bygget op omkring at skabe et fællesskab, der kan medvirke til at øge indtjening, kundetilfredshed og kundebase i et forudsigeligt tempo.
Som medlemmer af fællesskabet kan MSP’er kvartalsvist deltage i personlige og virtuelle møder med sammenlignelige virksomheder og være en del af et fællesskab, hvor der arbejdes på at opnå mål for sig selv og for andre. Det betyder, at MSP’erne hver anden måned følger op på hinandens mål, samt sørger for at hjælpe hinanden over målstregen ved at dele idéer, forslag og råd.
Derudover er der adgang til webinarer, coaching og specialiseret træningsmateriale. Tilsammen giver det de deltagende MSP’er mulighed for at blive udfordret og få afdækket spørgsmål om en række strategiske områder inden for salg, emballering, prissætning, rentabilitet, skalérbarhed og virksomhedsværdi.
”Et lokalt netværk for MSP’er giver anledning til at diskutere markedsændringer på tværs af landegrænser. Ved at kunne dele ud af erfaringer fra lokale markeder, får MSP’er ikke bare indblik i nye tendenser, men også adgang til hinandens problemer og løsninger. På den måde skaber vi et netværk, der sammen løfter kvaliteten af MSP’er,” fortæller Scott Gower, der er Regional Sales Manager i Norden og Baltikum hos Datto.
Kaseyas erfaring er, at medlemmer af TruPeer-fællesskabet har en nettofortjeneste, der ligger blandt de bedste 10 pct. i branchen.