Hvis du har flere ansatte er det enstor fordel at gå fra papirtimesedler til digitale timesedler.
Dedigitale er præcise og skal slet ikke håndteres.
De går direkteind i systemet, der hvor de skal bruges i det administrative arbejde.Det betyder, at der spares kostbar tid, og du får et utrolig godtoverblik over dine medarbejderes timeforbrug på de forskelligeprojekter, der arbejdes på.
Gå over til en digitalprojektstyringsplatform
Når du sparer tid sparer du penge,sådan er det. I en hektisk hverdag med flere medarbejdere ogprojekter, der skal ledes, er det med at gøre det administrativearbejde så let som muligt. Det bliver det, hvis du benytter endigital projektstyringsplatform, der integrerer de andre systemer, duarbejder med i forhold til løn og regnskab mm.
Med en digitalprojektstyringsplatform får du adgang til en mængde nyttigefunktioner, som vil gøre din hverdag og det administrative arbejdenemmere. Det vil også gøre det muligt for dig at lære af tidligereprojekter, så du kan se, hvad der er godt at gøre og mindre godt atgøre.
APP timeregistrering hurtig og let
Dine medarbejdere får adgang tilsystemet via en app, som installeres på enten en tablet eller mobil. Du kan bestemme hvilke medarbejdere, der skal have adgang til hvilkefunktioner, så det er et meget fleksibelt system. Gennem den app,som medarbejderne har på deres telefon eller lignende, kan de gåind og registrere deres arbejdstimer.
Det betyder, at det er heltslut med sedler af papir med ulæselige kragetæer, som enadministrativ medarbejder skal sidde og føre ind i et lønsystem.Når medarbejderen i marken starter sin dag trykker han eller hun påstart, og når dagen er til ende, skal der trykkes på stop. Såregner systemet selv ud hvor mange timer, der er tale om, om der eroverarbejdstimer i blandt og trækker endog pauserne fra.
Har enmedarbejder ikke kunne holde den pause, som systemet foreslår, kanden bare klikkes fra, hvorefter tiden lægges til arbejdstimerne istedet. Det er naturligvis dig, der indstiller systemetsindstillinger, så de stemmer overens med virksomhedensretningslinjer. Når medarbejderen har trykket godkendt til tallenegår de helt automatisk ind i systemet, så de ligger klar tillønafregning.
Timer direkteind på projekterne
Når dine medarbejdere skifter fra etprojekt til et andet i løbet af en dag er det også let for dem atgå ind på app’en og taste tidspunkterne ind. De behøver altsåikke at gå rundt med en krøllet seddel i lommen eller prøve athuske tilbage, når dagen er slut.
De kan registrere starttidspunktetmed det samme, hvor de står, og ligeledes skrive et sluttidspunkt idet de bevæger sig videre til næste opgave. Dissetidsregistreringer ryger direkte ind på de projekter de gælder.
Detbetyder, at du altid kan gå ind og se tidsforbruget på alleprojekter. Du kan altså løbende, enten fra kontoret eller ude imarken fra din egen app, holde øje med om projekterne går efterplanen, eller du skal ændre noget for, at det ikke stikker aftidsmæssigt og økonomisk.
Toneangivende APPs på det danske marked