LeoVegas Group øger brugen af ​​ansvarlige spilleværktøjer i Sverige og Danmark
Hjem NYE PRODUKTER LeoVegas Group øger brugen af ​​ansvarlige spilleværktøjer på det svenske og danske marked.

LeoVegas Group øger brugen af ​​ansvarlige spilleværktøjer på det svenske og danske marked.

Af Redaktionen

Efter en succesfuld udrulning i Storbritannien lancerer LeoVegas Group personlige tilpassede on-site beskeder på det svenske og danske marked.

Beskederne vil oplyse om og opmuntre kunderne til at anvende en række ansvarlige spilleværktøjer som er tilgængelige via spillehjemmesiderne.

On-site beskeder er en gennemprøvet metode til at øge kundernes brug af sikrere spilleværktøjer og udvikle mere bæredygtige kunderelationer, hvilket en del af LeoVegas Groups ansvarsfulde spillestrategi.

LeoVegas Group øger brugen af ​​ansvarlige spilleværktøjer i Sverige og DanmarkLeoVegas Group lancerede i efteråret 2021 individuelt tilpassede beskeder til kunder i Storbritannien med det formål at uddanne kunderne i anvendelsen af ansvarlige spilleværktøjer. Data fra lanceringen har vist, at budskaberne fører til øget brug af mere ansvarsfulde spilleværktøjer samt, at indbetalingsgrænser enten fastholdes eller sænkes. Effekten af disse tiltag har vist sig at være større hos den kundegruppe som allerede er identificeret i risiko for at udvikle skadelig spilleadfærd.

Ved hjælp af kunstig intelligens identificerer koncernens risikomodel de kunder der har størst risiko for at udvikle skadelige spillevaner, og giver derefter detaljer om mere ansvarsfulde spilleværktøjer og kunderne opmuntres til at sætte deres egne grænser via en personlig besked. Budskab og tone varierer i forhold til kundens individuelle spilleadfærd og historik, og budskaberne får en fremtrædende placering på spillesiderne – en placering der ellers bruges til kampagner og nye spil. Lanceringen er en del af LeoVegas Groups igangværende strategi om at udvikle mere bæredygtige kunderelationer gennem et øget fokus på et mere ansvarsfuldt spil.

Gustaf Hagman, administrerende direktør for LeoVegas-gruppen, har udtalt: “Vi er begejstrede for, at vores øjeblikkelige meddelelser har vist sig at være succesfulde i Storbritannien – ikke kun i forhold til at fremme anvendelsen af vores ansvarsfulde spilleværktøjer, men også ved at have en positiv effekt på kundernes adfærd og hjælpe os i vores stræben efter mere bæredygtige kunderelationer. Ved at udrulle denne funktion i Sverige og Danmark vil vi fortsætte med at gøre spil hos LeoVegas Group endnu sikrere.”

Individuelt tilpassede beskeder er nu live i Sverige og Danmark på varemærkerne LeoVegas, Expekt og GoGo Casino. Tjenesten var allerede tilgængelig på alle varemærker i Storbritannien og vil i den nærmeste fremtid blive udrullet til yderligere markeder.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>