Den nye ARc applikation bygger bro mellem designkoncept og den færdige løsning
En del af Philips’ brandidentitet er introduktion af banebrydende innovationer, og virksomheden ønsker at gå forrest i branchen med lanceringen af ARc – en ny applikation med forstærket virkelighed.
Den nye Augmented Reality Configurator – ARc – er designet til at udvide brandkoblingen. Den blev for nyligt fremvist på Philips Professional Display Solutions-standen på ISE og er blevet modtaget som banebrydende af både partnere og kunder.
Ved at tilbyde muligheden for præcist at genskabe hvordan en Philips PDS visningsløsning vil se ud på enhver type og størrelse væg, gør ARc det muligt for virksomhedens partnere at ’føre’ deres kunder gennem hele processen med at udvælge produkt, og på stedet hjælpe dem med at finde en model og skærmstørrelse, der vil levere de optimale resultater for deres forretning.
ARc er nem at bruge takket være fuldt funktionelle augmented reality-værktøjer, der er styret via en tilsluttet tablet eller smartphone, og som guider købsprocessen. Ved at bruge enhedens kamera indfanger og måler applikationen ethvert valgt område og giver brugeren mulighed for at finde den mest egnede skærm ved at vise de valgte modeller monteret på den virtuelle væg. Applikationen kan endda automatisk dække området med flere skærme, så brugerne kan konfigurere en hel videovæg – uden at skulle bruge en stige eller åbne deres værktøjskasse.
“Augmentet Reality Configurator er et godt eksempel på det arbejde, vores teams udfører for at inspirere og lede innovation på AV-markedet. Vi er helt overvældede af den meget positive feedback, vi har modtaget fra vores partnere siden lanceringen, og de er nu alle ivrige efter at få fingrene i denne nyeste og nyttige teknologi fra teamet hos Philips Professional Display Solutions,” siger Martin Ware, der er direktør for EMEA Business Management hos Philips Professional Display Solutions.