Samsung lancerer hjælpemidler til et nemt telefonskifte
Hjem NYE PRODUKTER Samsung lancerer hjælpemidler til et nemt telefonskifte

Samsung lancerer hjælpemidler til et nemt telefonskifte

Af Redaktionen

Når danskerne køber en ny smartphone, skifter flere og flere mellem forskellige mærker og operative systemer.

Derfor lancerer Samsung Electronics Nordic en række initiativer, der gør skiftet til en Samsung-telefon langt nemmere end tidligere.

Blandt produkterne finder man webapplikationen iTest, Switching hotlines og Switching Kit.

”Vores data viser, at mange udskifter sin smartphone i sommerperioden. Samtidig ved vi fra kundeundersøgelser, at mange er interesserede i en Samsung-telefon, men ikke tør at tage skridtet til at skifte fra en anden producent til en Samsung-telefon. En af årsagerne er usikkerheden om, hvad der sker med alle ens kontakter, fotos og data, som man ofte har gemt på sin nuværende telefon. Derfor igangsætter vi denne kampagne med fokus på et smertefrit telefonskifte med flere hjælpemidler, som gør det langt nemmere end tidligere,” siger Claus Holm, der er landechef for Samsung i Danmark.

Hvis du er nysgerrig på at teste Samsungs brugergrænseflade, inden du laver et endeligt skift, kan du prøve webapplikationen iTest. Med iTest kan du opleve Samsungs mobile brugergrænseflade på din eksisterende telefon. For dem, der beslutter sig for at købe en Samsung-telefon, åbner rådgiverlinjen Switching Hotlines, hvor man kan ringe til en Samsung-ekspert og få direkte hjælp til at overføre kontakter, fotos, applikationer og data til den nye telefon. Derudover har Samsung Electronics Nordic produceret et Switching Kit, hvor al nødvendig teknologi og trin-for-trin instruktioner er tilgængelig for at komme nemt i gang med skiftet til den nye Samsung-telefon.

Samsung lancerer hjælpemidler til et nemt telefonskifte”Som verdens største mobiltelefonproducent er vi klar over, at vi leverer et godt produkt. Men uanset hvor mange priser vores mobiltelefoner vinder fra teknologieksperter, er det stadig kundeoplevelsen, der er afgørende. For at give folk en fornemmelse for Samsung og vores produkter er det nødvendigt, at man har mulighed for at opleve og bruge en Samsung-telefon i hverdagen – også allerede inden man køber sin nye Samsung-telefon,” fortsætter siger Claus Holm.

Den følgende tid vil Samsung derfor udfolde en større kampagne, som skal synliggøre forbrugernes vej til det nemme telefonskifte.

Switching Hotline er åben mandag til fredag mellem 07:00 – 21:00, lørdag og søndag 08:00 – 17:00 på følgende nummer i Danmark: 80 40 02 21

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>